skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
GLS byla zakoupena v roce 2009 od prvního majitele, který si navzdory svému dost vysokému věku (v době prodeje 87 let) liboval ve vizuálních úpravách. Při prodeji měla najeto necelých 50000km. Rok výroby 1980. Lak je původní.
Původní majitel svojí Škodu 120 GLS miloval, podle jeho slov zmokla jen čtyřikrát. Jednou kvůli tomu dokonce málem platil pokutu 20 Kčs, protože vjel do protisměru, aby se vyhnul louži. Když jel na chatu, nechával vždy celou rodinu před prašnou cestou vystoupit a dál pokračoval jen sám, aby škodověnka nejela po hrbolech příliš zatížená.Byl to obrovský milovník chromu. Auto, které bylo extrémně přeplácané už z fabriky, ještě dozdoboval, jak se dalo. Byl zastáncem, že auto má být jako v bavlnce, takže podlahu garáže vystlal koberci a 120 vždy balil do huňatých dek. Tím se však vlivem vlhkosti ve vzduchu vytvořili na laku maličkaté bublinky. Jedním z jeho mnoha vylepšení byl i třetí pár zástěrek. Při prodeji ji starý pán obrečel.
29.5.2011 - po dlouhém váhání jsme se rozhodli upravit Škodu 120 GLS k obrazu svému a odstranit patinu původního majitele. Byla tak odstraněna řada jedinečných úprav a navrácen vnější vzhled vozu do stavu, který se snaží příbližit stav GLS v době svého zrodu. Pozůstatkem po fantazii prvního majitele však zůstal motor, kde jsou úpravy docela vkusné a i funkční.
25.12.2011 - přidáno pár záběrů ze srazu v Brně
Naše auta: www.skoda1000mb.wbs.cz
Původní majitel svojí Škodu 120 GLS miloval, podle jeho slov zmokla jen čtyřikrát. Jednou kvůli tomu dokonce málem platil pokutu 20 Kčs, protože vjel do protisměru, aby se vyhnul louži. Když jel na chatu, nechával vždy celou rodinu před prašnou cestou vystoupit a dál pokračoval jen sám, aby škodověnka nejela po hrbolech příliš zatížená.Byl to obrovský milovník chromu. Auto, které bylo extrémně přeplácané už z fabriky, ještě dozdoboval, jak se dalo. Byl zastáncem, že auto má být jako v bavlnce, takže podlahu garáže vystlal koberci a 120 vždy balil do huňatých dek. Tím se však vlivem vlhkosti ve vzduchu vytvořili na laku maličkaté bublinky. Jedním z jeho mnoha vylepšení byl i třetí pár zástěrek. Při prodeji ji starý pán obrečel.
29.5.2011 - po dlouhém váhání jsme se rozhodli upravit Škodu 120 GLS k obrazu svému a odstranit patinu původního majitele. Byla tak odstraněna řada jedinečných úprav a navrácen vnější vzhled vozu do stavu, který se snaží příbližit stav GLS v době svého zrodu. Pozůstatkem po fantazii prvního majitele však zůstal motor, kde jsou úpravy docela vkusné a i funkční.
25.12.2011 - přidáno pár záběrů ze srazu v Brně
Naše auta: www.skoda1000mb.wbs.cz
120 GLS - komentáře:
chcelo by to už nejaké nové foto
Super kára,která se jen tak lehce nevidí



Pěkný kousek 

Múdre rozhodnutie odstrániť gýč a vrátiť auto do pôvodného stavu - gratulujem!
Až teď jsem si všiml těch 3 zástěrek 

NÁDHERNÁ ,zaparkováno v oblíbených



-> gls1: Nádherný kousek! už mám v oblíbených!!
Co na to říct ... prostě nádherný kousek :)
Nad tímhle autem se mi vždycky zbíhaj sliny... kéž bude ta moje taky jednou taková... 

-> gls1: pěkné!
-> Alex41: Bordel se tam nedostane, ale originální lemy vypadají líp. Odstranění by ale již bylo vidět více než tato ochrana.
-> gls1: A je to tam k něčemu nebo to naopak drží bordel tam, kde se držet nemá? :-D
-> Alex41: ahoj, je to opět "vylepšení" - rádoby ochrana proti korozi, bílá gumová lišta nalepená na hraně lemu 

Ahoj, pls co to máš na lemech blatníků? Vypadá to jako stříbrný nebo bílý vnitřní okraje :-)
-> mikulenkamartin: ako vidis mal
Hrabe mi nebo tam máš 3 zástěrky?

ked vidím ten podvozok normálne nechápem...

-> gls1: musim ta pochvalit,pekne to robis,som rad ze si pozvesoval tie zbytocne(dobove) čačky...ozaj je nadherna
-> gls1: jedním slovem nádhera
-> gls1: Ten motor to je pastva pro oči
mohl bych poprosit o tu první fotku na email? moc díky 
EDIT: tak oprava, koukám že došlo k přesunu, takže foto č. 2 ;-D



EDIT: tak oprava, koukám že došlo k přesunu, takže foto č. 2 ;-D