
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
GLS byla zakoupena v roce 2009 od prvního majitele, který si navzdory svému dost vysokému věku (v době prodeje 87 let) liboval ve vizuálních úpravách. Při prodeji měla najeto necelých 50000km. Rok výroby 1980. Lak je původní.
Původní majitel svojí Škodu 120 GLS miloval, podle jeho slov zmokla jen čtyřikrát. Jednou kvůli tomu dokonce málem platil pokutu 20 Kčs, protože vjel do protisměru, aby se vyhnul louži. Když jel na chatu, nechával vždy celou rodinu před prašnou cestou vystoupit a dál pokračoval jen sám, aby škodověnka nejela po hrbolech příliš zatížená.Byl to obrovský milovník chromu. Auto, které bylo extrémně přeplácané už z fabriky, ještě dozdoboval, jak se dalo. Byl zastáncem, že auto má být jako v bavlnce, takže podlahu garáže vystlal koberci a 120 vždy balil do huňatých dek. Tím se však vlivem vlhkosti ve vzduchu vytvořili na laku maličkaté bublinky. Jedním z jeho mnoha vylepšení byl i třetí pár zástěrek. Při prodeji ji starý pán obrečel.
29.5.2011 - po dlouhém váhání jsme se rozhodli upravit Škodu 120 GLS k obrazu svému a odstranit patinu původního majitele. Byla tak odstraněna řada jedinečných úprav a navrácen vnější vzhled vozu do stavu, který se snaží příbližit stav GLS v době svého zrodu. Pozůstatkem po fantazii prvního majitele však zůstal motor, kde jsou úpravy docela vkusné a i funkční.
25.12.2011 - přidáno pár záběrů ze srazu v Brně
Naše auta: www.skoda1000mb.wbs.cz
Původní majitel svojí Škodu 120 GLS miloval, podle jeho slov zmokla jen čtyřikrát. Jednou kvůli tomu dokonce málem platil pokutu 20 Kčs, protože vjel do protisměru, aby se vyhnul louži. Když jel na chatu, nechával vždy celou rodinu před prašnou cestou vystoupit a dál pokračoval jen sám, aby škodověnka nejela po hrbolech příliš zatížená.Byl to obrovský milovník chromu. Auto, které bylo extrémně přeplácané už z fabriky, ještě dozdoboval, jak se dalo. Byl zastáncem, že auto má být jako v bavlnce, takže podlahu garáže vystlal koberci a 120 vždy balil do huňatých dek. Tím se však vlivem vlhkosti ve vzduchu vytvořili na laku maličkaté bublinky. Jedním z jeho mnoha vylepšení byl i třetí pár zástěrek. Při prodeji ji starý pán obrečel.
29.5.2011 - po dlouhém váhání jsme se rozhodli upravit Škodu 120 GLS k obrazu svému a odstranit patinu původního majitele. Byla tak odstraněna řada jedinečných úprav a navrácen vnější vzhled vozu do stavu, který se snaží příbližit stav GLS v době svého zrodu. Pozůstatkem po fantazii prvního majitele však zůstal motor, kde jsou úpravy docela vkusné a i funkční.
25.12.2011 - přidáno pár záběrů ze srazu v Brně
Naše auta: www.skoda1000mb.wbs.cz
120 GLS - komentáře:
Hrazdička se mi také líbí, rád bych jí ponechal. Jeden z retro doplňků je umělá květina na palubní desce. Pán ji dostal od své ctitelky a manželka mu jí tolerovala. Velmi mu na ní záleží takže je na svém místě

Tak ta je parádní. Na můj vkus sice trochu víc ozdob, ale jak řekl Vilda, nic hroznýho co by nemohlo zůstat, až na ty zástěrky
A ta hrazdička na který jsou ty přídavný světla vypadá luxusně. Gratuluju k takovýmu úlovku. Jde do oblíbených ! 


moc krásný kousek gratuluji
Další fotky i motorového prostoru snad brzy přidám. plexisklo mělo zabraňovat případnému rozstřiku maziva od vodního čerpadla a tím znečištění motorového prostoru - svíčky jsou nové - mají sloužit jako náhradní - úpravy vzbuzují úsměv, ale klobouk dolů před kutilstvím dobových majitelů
Je pravda, že je trošku přeplácaná, ale na druhou stranu to neni špatný. Jen bych dal asi pryč ty prostřední zástěrky, ale ten čumák takhle být podle mě může a zadek taky vypadá dobře. Každopádně je to krasavice a jde do oblíbených 

-> Alex41: spíš socialistická dodělávka a když už tak tuning a né tunning

wau
fakt krasa až na par detailov, nedala by sa spraviť ešte jedna fotka motoroveho priestoru zaujma ma to "plesknisklo s tými sviečkami "

fakt krasa až na par detailov, nedala by sa spraviť ešte jedna fotka motoroveho priestoru zaujma ma to "plesknisklo s tými sviečkami "

-> Nostalgik: No, musim ti dát za pravdu. Mám rád originály, ale taky si na svém autě nechám několik věcí, které jsou dobový, jak říkáš, socialistický tunning :-)
Asi nebudete súhlasit, ale aj tie ozdoby by tam mohli ostat, ved je to dobová úprava. Auto existuje v takejto podobe uz asi desatrocia, je to urcitym sposobom tuning zo socializmu, navyse nemusí byt kazdá GLS-ka úplne rovnaká.
Koukám, plzeňský číslo
Trochu moc věcí vpředu a vzadu, ale krása, krása, krása! Hned šla do oblíbených, moc pěkný kus. Gratuluju!!! :-)
To je vážně krása...

Toto je neskutočne krásny kus,keby väčšina bola takáto?!



-> gls1: proč nová registrace?
přesně tak,odzdob ty nesmysly navíc a nech jí jak má bejt v originálu
,jinak je to vážně krasavice


Odstranění některých úprav je v plánu, zatím však auto stojí v garáži původního majitele, který má klíče, a ten by to asi jen těžko přenesl přes srdce. Vzhledem k jeho věku mu to nemůžu udělat 

-> gls1: zhodiť z masky chladiča tie volvo-podkovové chobotoviny, zo zadného spoilerika tiež tie chobotoviny, odstrániť stredové zásterky a zadné dať nejaké normálne a bude to luxus.
sice to vypadá hrozně, ale ty prostřední zástěrky jsou v místě kam lítá bordel kterej nechytnou přední zástěrky, takže prahy nevědí co je to prach, kamínky nebo bláto...jinak krásná užovečka 

Jsou tam tři, původní majitel si vyhrál 

-> Marto: no vyzera to tak
