ahoj, ten prístrojový panel so záslepkami je pôvodný? pretože tiež mám ročník ´77 a mám panel bez záslepok.
navyše blatníky mám očalúnené čiernou prešívanou koženkou, ty máš koberec ako sa tak pozerám.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby: 1977
Najeto: asi kolem 36000km
Objem válců : 1174 cm3
Motor: 4dobý OHV
Výkon: 38,3 kW (52 koní)
Nejvyšší rychlost: 140 km/h
Celková hmotnost: 1275 kg
Rozměry (d, š, v) : 4160 x 1595 x 1400 mm
Tak užovku jsem koupil v roce 2008 na jaře od jednoho starýho pána z vesnice nedaleko od Brna. Původní majitel byl řidič z povolání takže škodovka najezdila asi jen 35000km a byla po celou dobu garážovaná a skvěle se o ni pečovalo. Jenže původnímu majiteli v důchodovém věku nemoc neumožnila řídit a tak jsem měl to štěstí ji přes známý koupit.
Auto bylo v perfektním stavu, jenom na podbězích se teď začíná objevovat mírná koroze, ale to se snad na jaře spraví. Škoda že původní chromové zrcátko bylo tak vykvedlané že vůbec nedrželo v nastavené poloze tak jsem byl nucen ho nahradit dvěma plastovými. Jinak jsem vyměnil akorát volant, nainstaloval sedačky s opěrkama a chystám se dát dopředu navíjecí pásy. V servise před technickou mě spravili zadní brzdy, který trochu tekly a vyměnili benzínový hadičky. Dál sem akorát vyměnil svíčky a vzduchovej filtr, na výměnu oleje se chystám teď z jara. V říjnu užovka prošla technickou bez ztráty kytičky, takže mám teď zas 2 roky pokoj.
Rok výroby: 1977
Najeto: asi kolem 36000km
Objem válců : 1174 cm3
Motor: 4dobý OHV
Výkon: 38,3 kW (52 koní)
Nejvyšší rychlost: 140 km/h
Celková hmotnost: 1275 kg
Rozměry (d, š, v) : 4160 x 1595 x 1400 mm
Tak užovku jsem koupil v roce 2008 na jaře od jednoho starýho pána z vesnice nedaleko od Brna. Původní majitel byl řidič z povolání takže škodovka najezdila asi jen 35000km a byla po celou dobu garážovaná a skvěle se o ni pečovalo. Jenže původnímu majiteli v důchodovém věku nemoc neumožnila řídit a tak jsem měl to štěstí ji přes známý koupit.
Auto bylo v perfektním stavu, jenom na podbězích se teď začíná objevovat mírná koroze, ale to se snad na jaře spraví. Škoda že původní chromové zrcátko bylo tak vykvedlané že vůbec nedrželo v nastavené poloze tak jsem byl nucen ho nahradit dvěma plastovými. Jinak jsem vyměnil akorát volant, nainstaloval sedačky s opěrkama a chystám se dát dopředu navíjecí pásy. V servise před technickou mě spravili zadní brzdy, který trochu tekly a vyměnili benzínový hadičky. Dál sem akorát vyměnil svíčky a vzduchovej filtr, na výměnu oleje se chystám teď z jara. V říjnu užovka prošla technickou bez ztráty kytičky, takže mám teď zas 2 roky pokoj.
Bob/Škoda 120L - komentáře:
Moc pekna :) Mam skoro taku istu, len o malo novsiu - rocnik 1980 :)
-> Viliam: tak zase ne že bych s ňou jezdil 5x do týdne, a přez zimu téměř vůbec

-> Zytyn:
je to tvoja vec, ale takej kráske by som prial útulnú garáž a len suché cesty


-> Viliam: používám ji jako normální vůz
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: to chromový zrcátko už vůbec nedrželo polohu a už na něm byla i mírná koroze

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: to chromový zrcátko už vůbec nedrželo polohu a už na něm byla i mírná koroze
-> Zytyn: pokud by bylo to chrom zrcátko v super stavu tak bych ho možná koupil

moc krááásnej kousek...

je krásna
a cez ten volant vidiš na teplomer ? 


ty ju používaš na denné jazdenie, že si menil speťáky??? inak je veľmi pekná..
Úžasnost, jenom dát užovkovej plasťák volant, a je to dokonalost.

Díky za pochvalu

Veľmi krásna 120ka

peknucka je
Já nemám moc do dodat, škodovku znám důvěrně...krása!
