skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Labros: a praktičnostní, která tu škodovku taky netrumfne 

-> Majkl: jj stačí to, ale je takovej paradox, že i dneska existujou auta s menším výkonem než škodovka :))
-> U-Geen: potažmo P106

-> David29: dostali jsme ho, ale kdybych na to nekdy penize mel, klidne si ho koupim :) je to mazlik, a chtel jsem ho uz pres rok :)
-> Labros: ma to 30kW a da se to chipnout na 42kW ale me to staci, zivy to je dost a nechci si pohravat s zivotnosti :)
-> radekp: tjn je to trosku nestandard, ale tech kol co je na to na vyber neni ani na skodovku pomalu :)
-> Labros: ma to 30kW a da se to chipnout na 42kW ale me to staci, zivy to je dost a nechci si pohravat s zivotnosti :)
-> radekp: tjn je to trosku nestandard, ale tech kol co je na to na vyber neni ani na skodovku pomalu :)
-> Hurdis: ja jen, ze je jeste novejsi :)
-> U-Geen: Klidně tady může vzniknout seznam, Majkl bude rád.
-> Hurdis: a co Saxo...
-> radekp: A co AX první generace
-> Majkl: Kola na třech šroubech, to už tu nebylo od dob Oltcita

-> David29: To nekupoval ale dostal
-> Majkl: Tohle mi nedá... čí byl nápad si tohle koupit?
-> Nwkt: Že jo. Tak to bude mít i T-písty. Škoda, že to není čtyřhrnek, mohla to být první foukaná 105ka na virtu, takhle to bude první turbo HTP 

-> Hurdis: Tak to je jasná volba HTP
-> Labros: 3 hrnky
-> Majkl: neříkej, že by se ta nula osmička turbodýzl nedala trochu tunit, určitě už máš zjištěný, z čeho by tam pasovala klika a vložky, předělat to aspoň na 105ku nemůže být takový problém
kolik to má vlastně válců?

-> stika87: kdepak :) zatim vubec nic :))
-> Majkl: a motor a napravy jasny nak to zacit vzdicky musi 
