skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proběhla přestavba do sériového stavu.Motor původní 120 LS,pětikvalt série,emkové nápravy zůstaly,tlumiče a péra série,polepy odstraněny.
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
ŠKODA 120 GLS
Auto koupeno 7.4.2006 ....měla najeto 42 000 km
r.v.1980
Motor a převodovka
-základ Favorit 781.136 po GO
-1289 ccm
- vačka Engitec p.Chovanec 278/270 (pomalu se řeší 304/304 p.Krejbich)
-osmikanálová hlava Felicia MPi by Gemini Racing,KP 11,1:1
-karburace Weber 40 DCOE
-rozdělovač malý Š 120,regulace 14°
-Nyní velký rozdělovač,obal Škoda 105,vnitřek komplet úprava (by Urbi),regulace 11°,podtlaková regulace vyřazena
-svody 4-2-1 made in doma
-výfuk made in doma,3x rozřezaný kvůli zmizení výplně(skelná vata),současná výplň-drátěnky
-převodovka 5-tikvalt sériový SP 4,22(minulost)
-Nová převodovka 5-tikvalt,homologační převody,rovný zub (díky Honza5,vhml,Vrba a Urbi)
-Vmax cca 150 při 6500 ot/min.
-AC pumpa Škoda 1000 Mb
-spojka SACHS 190 mm
-startér rychloběžný,momentálně ve voze je historický startér z vozu Š1000 MB :)
Podvozek
-Přední náprava ze škody 120 M,nové manžety,pouzdra,svisláky
- maticové řízení
-obvařená nápravnice
-pružiny Tuner#2 220 mm,Saky 250mm
-stabilizátor 20mm p.Svozil
-uložení Pemit
-Repasované přitvrzené tlumiče
-Zadní nápravy ze škody 125 L
-repasované brzdy
- Apolla lakované 2 složkovým PU lakem ' 175/50
Interiér
-Klasika GLS
-Kulaté budíky s otáčkoměrem a chromovými obroučkami
-sedačky nějaké dobové skořepiny.
-sportovní volant RRS 350 mm
Exteriér
-Zachován vhled GLS,lišty kolem dveří,zadního čela,přední nerez maska.
-Chrom nárazníky
-Lakováno v létě 2007,odstín hnědooranžová
-LR vana
-home made světelná rampa osazená dálkovými světly Wessem Chrom
2008:
-17.místo sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting Olomouc 31.5.2008
-52.místo celkově,24.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 14.12.2008
2009:
-55.místo celkově,21.místo sk.A,Autoslalom Halenkovice 7.3.2009
-10.místo (z 27),sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 18.4.2009
-6.místo,sk.do 1400,sprint FastTuningMeeting 30.5.2009
-7.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 20.6.2009
-19.místo,sk.N1,Rallyslal om Slušovice 16.8.2009
-7.místo,sk.do 1400,Sprint Tuning Kopřivnice 5.9.2009
2010:
-Ve stopě valašské zimy 2010
-Rallyslalom Velký Ořechov 2010
-4.místo,sk.do 1400,sprint Tuning Auto Show Slušovice 19.6.2010 Tigra 1,6
-Rallyslalom Slušovice 2010
-2.místo,sk.do 1400,sprint Speed Show Trenčín 11.9.2010 www.facebook.com/video/vi deo.php?v=11874975...
-8.místo,sk do 1400,sprint Motor Party Vyškov 18.9.2010
2011:
-Ve stopě valašské zimy 2011
-3.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Kopřivnice 16.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 23.4.2011
-2.místo,sk. do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Olomouc 28.5.2011
-2.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Slušovice 2.7.2011
-4.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Day Přerov 9.7.2011 (uvolněné difuzory v karburátoru :/)
-VM Racing Cup Hvozdná
-5.místo,sk. do 1400,sprint Tuning Vyškov 17.9.2011
-1.místo,sk.A do 1400,Valašský Autoslalom Biskupice 17.12.2011
2012:
-13.místo,sk.B Valaška 2012
-3.místo,sk.RS1 do 1400,1.Rallyslalom Biskupice 18.2.2012 krizovka :)
Onboard
-2.místo,sk.N1 do 1400,VM Racing Cup Velký Ořechov 31.3.2012
-2.místo,sk.do 1400,Tuning Show Kopřivnice 21.4.2012
-4.místo,N1 HobbyCup Barák 19.5.2012 www.facebook.com/photo.ph p?v=21766574...
-4.místo,sk.do 1400,Tuningday Přerov 9.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,Tuning Slušovice 16.6.2012
-4.místo,sk.do 1400,HobbyCup Biskupice 7.7.2012
-4.místo,sk.do 1400,P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3.místo,sk.do 1400,HK Racing Rudice 8.9.2012
-12.místo 27.10.2012 Rudimov-Bojkovice
-4.místo VM Racing Testování Biskupice 1.12.2012
-2.místo HobbyCup Biskupice 15.12.2012
2013:
-21.celkově,7.sk.B,Ve stopě valašské zimy 2013
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Kopřivnice 2013
-6.místo,sk. do 1400 Tuning Meeting Olomouc (ať žijí 16 V motory)
-3.místo,sk. do 1400 Tuning Autoshow Slušovice 2013
-4.místo,kat.Speciál do 2000 Tuning Vyškov 2013
2014:
-10.místo,sk.B Ve stopě valašské zimy 2014
-1.místo,sk. do 1400 sprint Tuning Kopřivnice 2014
EVŽ@/ŠKODA 120 GLS - komentáře:
15:23:21
23.10.2013
23.10.2013
m8rinek
-> Evž@: No tak jestli jsi to tam naklepával bez ohřátí hlavy a podchlazení vodítka, tak tam opravdu malej přesah je...
15:21:49
23.10.2013
23.10.2013
pecen
-> Evž@:
jenom mam dotaz, z té fotky to vypadá jakoby bylo to nové vodítko ve starém litinovém - je to tak? litina a bronz má určitě jinej součinitel tření, než hliník (i roztažnost!!!!)..starý litinový dej pryč a dej nový originál s osazení a budeš bez problému
jenom mam dotaz, z té fotky to vypadá jakoby bylo to nové vodítko ve starém litinovém - je to tak? litina a bronz má určitě jinej součinitel tření, než hliník (i roztažnost!!!!)..starý litinový dej pryč a dej nový originál s osazení a budeš bez problému
19:53:10
21.10.2013
21.10.2013
Evž@
-> m8rinek: jaký přesah?myslíš vodítko vůči hlavě?ani bych neřekl.Dnes jsem to naklepával zpět a přesah je tam akorát že sem nemusel použít ani malou ani velkou sílu.Pak byl ale problém že tam nešel dostat ventil a vodítko se muselo krapet protáhnout.
19:42:55
21.10.2013
21.10.2013
m8rinek
-> Evž@: Malej přesah...
19:32:59
21.10.2013
21.10.2013
peter l
-> Šediváček: Hej nie!! mne sa rozpadlo seriove voditko a piest to nasalo
11:49:35
19.10.2013
19.10.2013
Šediváček
To sou ty závodní úpravy... ještě že se my pohybujem jenom v tom "tuningu" a tohle se nám nestává
11:08:38
19.10.2013
19.10.2013
Evž@
-> Vrba: je to nejspíš bronz.Tam ty nároky na mazání jsou menší.Ani tam není známka nějakého přidření.
08:23:28
19.10.2013
19.10.2013
Vrba
-> Evž@: Na fotce to vypadá jako nějaké bronzové,...to se mi zda?
15:15:44
18.10.2013
18.10.2013
Evž@
Takto vypadá sestava....vodítko a na něj se nasadí miska s guferem.Miska funguje jako osazení ale spíš provizorní jelikož se to v mém případě asi oddělilo.
13:25:03
18.10.2013
18.10.2013
Evž@
-> pecen: hlava je od Geminiho....já absolutně nevím co to je za vodítka i když nové co se nabízí mají nějaké osazení
12:56:10
18.10.2013
18.10.2013
pecen
-> Vrba:
no mělo by mít určitě, a podle té fotky to vypadá i na to, že je ve starým vodítku - ale asi to klame
PS: kdo ti to dělal???
no mělo by mít určitě, a podle té fotky to vypadá i na to, že je ve starým vodítku - ale asi to klame
PS: kdo ti to dělal???
07:51:38
18.10.2013
18.10.2013
Vrba
Zajímavé,...nemá to vodítko mít nahoře nějaké osazení ,právě proto,aby se nemohlo takto zatahnout dolů?
17:10:24
17.10.2013
17.10.2013
pecen
-> Evž@ 17.10.13 12:28:19:
já když měnil vodítka na hlavě 135kové, vyrazil jsem (spíš vyštípal starý litinový) a nový z nějaké slitiny (prům.7mm pro ventil) zchladil a hlavu nahřál asi na 100°C - vodítko sem tam musel velkou silou narazit (jeden se mi nepovedl napoprvé a hodinu to odrvtával), nevím kdo ti to dělal atp, možná byl vážně malej přesah, ale spíš se kloním k tomu, že se ti zadřel ventil ve vodítku, uvíš až su ndáš hlavu, hestli to z ventilu lehce nestáhneš tak je to jasný a sundej pro jistotu všechny gufera
já když měnil vodítka na hlavě 135kové, vyrazil jsem (spíš vyštípal starý litinový) a nový z nějaké slitiny (prům.7mm pro ventil) zchladil a hlavu nahřál asi na 100°C - vodítko sem tam musel velkou silou narazit (jeden se mi nepovedl napoprvé a hodinu to odrvtával), nevím kdo ti to dělal atp, možná byl vážně malej přesah, ale spíš se kloním k tomu, že se ti zadřel ventil ve vodítku, uvíš až su ndáš hlavu, hestli to z ventilu lehce nestáhneš tak je to jasný a sundej pro jistotu všechny gufera
12:28:19
17.10.2013
17.10.2013
Evž@
-> fidelmc: kanal je vybraný podle těsnění...jaký má průměr v místě vodítka těžko říct...ale masa tam bude dost
-> pecen: je to možný...a nebo vodítko mělo malý přesah a postupně se vysouvalo
-> pecen: je to možný...a nebo vodítko mělo malý přesah a postupně se vysouvalo
07:37:29
17.10.2013
17.10.2013
pecen
nedávej tam gufera, nemazalo to dřík, přehálo se a zakouslo se to do vodítka a vytáhlo z hlavy, mě taky odrazovali od gufer, radši at to trošku žere olej než nemaže
00:08:03
17.10.2013
17.10.2013
fidelmc
Jaky mas prumer kanalu? Nemas malo masa pro voditko?
23:42:32
16.10.2013
16.10.2013
Keyvi
-> Evž@: No tak to pěkně nasere ale nadruhou stranu buď rád,že se ventil nerozloupnul a nespadnul do válce.
21:43:13
16.10.2013
16.10.2013
peter l
-> Evž@: Ja som mal stejny problem ,len ze sa mi to rozlomilo a nasalo piest...tak aksom to pisal predtym
21:37:18
16.10.2013
16.10.2013
MOLSO
-> Evž@: ty vole
21:29:50
16.10.2013
16.10.2013
Evž@
-> peter l: nejvíc mě se.e že to nejde vytahnout a musim sundat hlavu