
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto: Škoda 120L , r.v.: 80,
barva: červená základní – nyní červená metalíza s více vrstvím efektem ( ty co jí viděli říkaj že je hezká )
www stránky: www.3dtuning.net
Exteriér: !!! Pozor vozidlo je ve stádiu celkové renovace !!! Jde o užovku která si ponechá svůj Retro styl, přední světla II Golf čiré, zadní lampy jsou ve vývoji ale také budou čiré, chromové nárazníky, ...
Interiér: série škodovka – plány změněny máme nový interiér který čeká na čalounění jedná se o komplet set RECARO jak předek tak zadek
Motor: Prozatím série 120, jen že asi půjde ven – Již je v garáži nový ale bude potřebovat ještě menší dopink ;)
Podvozek: sportovní tlumiče SPEEDPRO RACE bohužel, když HP se noví nedají sehnat :( teda mě jsou utajeny, pera mam od Wrcteam, ale mezi ty nejvyšší nepatří tak jsem zjedaví jak bude ležet u země, podložky 2,3cm a 3 cm široký ( :( vím bude achylova pata všeho ), 19" stabil " malá okruhovka " něco to udrží doufejme :), přední torzka " jen jak jí přidělat "
Kola: RST13" , už jsou doma a čekají na leštění
Audio: Prozatím žádný jen dva ovály v zadním platě a starý chrastítko – opět i na této části se pracuje
co jsem již splnil:
go kastle
nový motor
5Q
nový lak
pískované nápravy
dodání náhradních dílů na nápravy čeká se na spasování k vozu, náprava již na autě a sedí tam jako "prdel na hrnec" opravdu nádhera!
barva: červená základní – nyní červená metalíza s více vrstvím efektem ( ty co jí viděli říkaj že je hezká )
www stránky: www.3dtuning.net
Exteriér: !!! Pozor vozidlo je ve stádiu celkové renovace !!! Jde o užovku která si ponechá svůj Retro styl, přední světla II Golf čiré, zadní lampy jsou ve vývoji ale také budou čiré, chromové nárazníky, ...
Interiér: série škodovka – plány změněny máme nový interiér který čeká na čalounění jedná se o komplet set RECARO jak předek tak zadek
Motor: Prozatím série 120, jen že asi půjde ven – Již je v garáži nový ale bude potřebovat ještě menší dopink ;)
Podvozek: sportovní tlumiče SPEEDPRO RACE bohužel, když HP se noví nedají sehnat :( teda mě jsou utajeny, pera mam od Wrcteam, ale mezi ty nejvyšší nepatří tak jsem zjedaví jak bude ležet u země, podložky 2,3cm a 3 cm široký ( :( vím bude achylova pata všeho ), 19" stabil " malá okruhovka " něco to udrží doufejme :), přední torzka " jen jak jí přidělat "
Kola: RST13" , už jsou doma a čekají na leštění
Audio: Prozatím žádný jen dva ovály v zadním platě a starý chrastítko – opět i na této části se pracuje
co jsem již splnil:
go kastle
nový motor
5Q
nový lak
pískované nápravy
dodání náhradních dílů na nápravy čeká se na spasování k vozu, náprava již na autě a sedí tam jako "prdel na hrnec" opravdu nádhera!
Egiho / Ferda - komentáře:
-> Egi: ty byt slecna? a kolik slecen vas bylo? 

tak dneska jsem si zas hrály :) Jinak nebojte vim, že tam je chyba! je již jak má patřit...
-> havlik: rejpale, ferdou jsem zatim nejezdil :( jinak myslim si že to co už jsem po srazech najezdil by vydalo na malou knížku s nálepkama :)
-> Tuner#2: nevim otisky měli, pachovku taky tak uvidíme...
-> Tuner#2: nevim otisky měli, pachovku taky tak uvidíme...
-> Egi 21.02.11 12:14:53: Žádná stopa, otisky, nic? a nebo se policie moc nesnaží a za měsíc příjde odložení případu 

-> Egi: Sak ty stejně na srazy nejezdíš:D a zabalený doma v igelitu se to nezašpiní si chtěl říct ne

-> Tuner#2: vždyť víš jak já stejnnak jezdim po srazech v bílim :) Tak se to moc neušpiní :) Jinak kola nic, asi budu jezdit na plechách, když na jiný zatim neni :(
-> Egi 20.02.11 21:54:27: Mazec, to budeš jezdit na srazy v obleku jo?
Kola zatím nic co? 


Když to bylo za dobré peníze a aby jste věděli, že vše myslim vážně :) POZNÁMKA PRO ČIMILI DO GARÁŽÍ A TY CO INFORMUJOU, TOHLE V PLZNI NENAJDETE!!!







-> Vojťas: -> MOLSO: jak říkám :( zpřerážet hnáty sviním :( na práci nešáhnou ale neuvědomu si to že já na tyhle kola dřel pomalu přez tři měsíce :( Kéž by se našli byli komplet leštěný a připravený jen nasadit :(
All: jinak jen bohužel kola nevzaly, zatim jsem nekontroloval střechu jelikož jsem neměl to srdce, ale byla poškozená a odřená :( je mi z toho všeho do breku
All: jinak jen bohužel kola nevzaly, zatim jsem nekontroloval střechu jelikož jsem neměl to srdce, ale byla poškozená a odřená :( je mi z toho všeho do breku

-> Egi:
to su kurvy
dufam ze sa coskoro najdu v takom stave ako boli

dufam ze sa coskoro najdu v takom stave ako boli

-> Egi: grrrrr :-/
PROSÍM POMOC PŘI HLEDÁNÍ MEJCH KOL! JEDNÁ SE O RSL A TO DVA ROZMĚRY 8JX13 H2ET 20 A DRUHEJ 7JX13 H2 ET26. BOHUŽEL MI BYLI ODCIZENY Z MOJÍ GARÁŽE. POZNÁVACÍ ZNAMENÍ LEŠTĚNÝ LÍMCE STŘÍBRNEJ STŘED A POZOR BYLI BEZ ŠROUBŮ!!! ZA KAŽDEJ POZNATEK DĚKUJU, ODMĚNA ZA DO PADENÍ JISTÁ!!!
PS: POLICIJE PŘI ZAJIŠŤOVÁNÍ STOP NĚCO NAŠLA TAK DOUFEJME Ž...E JE TŘEBA BUDU MÍT ZAS BRZO DOMA...
POŘEDEM MOC DĚKUJU...Zobrazit více
PS: POLICIJE PŘI ZAJIŠŤOVÁNÍ STOP NĚCO NAŠLA TAK DOUFEJME Ž...E JE TŘEBA BUDU MÍT ZAS BRZO DOMA...
POŘEDEM MOC DĚKUJU...Zobrazit více
-> Tuner#2: jo hochu dělalo se to... předělávali se koče s tzv. : suchý převodovky na mokrou. jinak pokud tohle nebude fungovat tak mi známej prej schová normální 5Q na 4Q vlaštovku.
Jinak pokud to Honzto bereš takhle tak musíš brát i kroutící moment a ten pokud nevyužiješ na max. tak bych i řek že by to mohlo fungovat. Říkam záleží jak se to auto bude využívat a tohle opravdu na nějaký sprinty a trhání rychlostních rekordů nebude i když ten motor by něco mohl zvládnout a předvést...
Musí se taky myslet trochu dál aby bylo co upravovat :) Hlavně pokud počítám s tim že tyhle nápravy a tenhle podvozek tam nebude na domrti a v hlavě mam úplně něco jinýho
Jinak pokud to Honzto bereš takhle tak musíš brát i kroutící moment a ten pokud nevyužiješ na max. tak bych i řek že by to mohlo fungovat. Říkam záleží jak se to auto bude využívat a tohle opravdu na nějaký sprinty a trhání rychlostních rekordů nebude i když ten motor by něco mohl zvládnout a předvést...
Musí se taky myslet trochu dál aby bylo co upravovat :) Hlavně pokud počítám s tim že tyhle nápravy a tenhle podvozek tam nebude na domrti a v hlavě mam úplně něco jinýho

-> Egi: Jestli tohle udělal někdo v autorizovaném servisu Škoda, tak by zasloužil přes holou! Ty dva silentloky daleko lépe roznesou boční síly které na převodovku vytváří kola/nohavice v zatáčce a ten měkkej silentblok z vlečky to moc dlouho vydržet nemůže. Bývá zpravidla roztrhaný i na vlečce, kde na něj žádné velké boční síly nepůsobí a není nosným prvkem nápravy jako u kyvky.



JInak co se tý převodovky tče, s fyzikálního hlediska máte všichni pravdu, jen že tu je pár zádrhelů, já určitě nebudu využívat 100% tohodle motoru, no a za další, jelikož se tahle úprava dělala i normálně v autorizovanejch servisech Škoda tak nemam moc velkej strach a za poslední, tahle převodovka byla vyndavaná ze škody 125M a byla na klasickejch kivnejch ramenech a tam to fungovalo, tak nevim proč by to zrovna nemělo fungovat u mě

-> Egi: osobně bych se také přikláněl k předělání na správnou konfuguraci - ony ty dva šrouby co drží kyvkovou převodku přes ty okolní gumy co slouží jako SILENTBLOK tam nejsou pro nic za nic - kyvka děla slušnou paseku a neumím si představit jak dlouho by to ten silentblok pro vlecku vydrzel.... ale tak kdo se boji sere v sini, to je taky pravda 

-> Egi: Škoda 125L měla kyvku a úplně stejné uchycení přes dva silentbloky jako 105,120L. Tohle bych tam určitě nedával, tohle nepobere boční síly které kyvka na převodovku vynakládá. Tam to chce ty dva silenbloky plochý a příčku z kyvky...
-> Egi: Vyměnit úchyt kde je přišroubovanej slentblok a zadní víko možná taky