Jedná se o škodu 105 L, roku výroby 1977. Auto je plně funkční, takže se zatím ladí pouze detaily. Priorita je pro mne teď dokončit převod a pak se budu s užofkou konečně bavit. Auto zůstane v původním stavu tzn. bez úprav. Postupně budu přidávat fotky.
Takže testace je již v pohybu. Žofka dostane nově nalakované a obuté kola a nový šroub s maticí do převodky řízení. Potom zkusíme projít STK.
Nakonec jsem musel udělat komplet GO přední nápravy, ale již je hotovo a dokonce máme i technickou. Zítra jedem na úřad konečně dokončit převod.
Konečně hotovo. Ještě zbývá nahodit poklice. Jinak jsem narazil na jeden malý problém. Když jsem namontoval brzdiče a chtěl jsem montovat brzdové destičky tak jsem zjistil, že kotouč neprochází středem brzdiče. Po dlouhém laborování jsem zjistil příčinu. Použil jsem při montáži nábojů ložiska 30206A, ale správně tam musí být ložisko 30206A / PLC 64-4. Rozdíl je v radiusu na vnitřním kroužku. To obyč ložisko se totiž opře o radius na těhlici a nejde dál, tudíž kotouč neprochází středem brzdiče a nejdou namontovat desky.
Táto je veľmi dobrá, pekná, len nejak lak je už vyblednutý a tie hmlovky sa už veľmi nehodia, skôr by to chcelo dobové žlté hmlovky, tá ŠPZ takisto super, veľa takých už nie je
Tak na fotkách ta barva pěkná je, nicméně byla dosti zašlá. Mám za sebou první fázi leštění a vypadá to o mnoho lépe. Až bude trochu počasí tak nahodim další foto.