skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak započala velká cesta mojí užovky když bych jí měl trochu přiblížit je to škoda 120 L 81 rok necelejch 140 tisíc najeto a jsem třetí majitel největší bolístkou je asi kousek prohnilý podlahy krapet zmáčklej levej zadní blatník a snad nikdo nečekal že jsem se vyhnul korozi předních blatníků no co do budoucna... rád bych jí dal novej kabátek očistil motor a převodovku a trošku zodpovědnějc se postaral o spodek co přídje dál zatím ví jen pán bůh a to je mrcha ten nic nepoví takže se s vámi nechám překvapit :)
takže čas pokročil a cíle se konkterizují to znamená přední široká šneková náprava (nechtělo se mi řezat do kastle) komplet repas v černym komaxitu už je na autě a příde tvrdší stabilizátor zadek bude taktéž širokej, převodovka půjde jiná neotlučená a repasovaná díly jako nádrž, příčka převodovky, držáky motoru, příčka motoru, nohavice atd půjde do černýho komaxitu motor 120LS komprese 10,5, vačka 252°, na karburátoru proběhnou experimenty ala LS, jednobodovka, snad weber a dva karbce z nějaký mašiny + olejový chladič... co se podvozku týče tak zadní pružiny jsou moje vlastní na kyvku průměr drátu je 12,8 mm průměr pružiny (vnitřní) je 88 jako sériovka a o tři centimetry nižší oproti sérii mám dva modely, jedeny jsou zkrácené počtem závitů a druhé stoupáním (7,25 závitu a 9,5 závitu) zase je to experiment které se budou jak chovat přední mám 250mm vysoké od Kalmar motorsport (www.motorsportshop.cz/) a tlumče budou ve znamení firmy GAZ dalším cílem je interiér vnitřek lakovaný do černa lepší koberec než stávající, sedačky rapid nebo některé s opěrkami prostě co se sežene dřív, dobový sporotvní volant, budíky s chrom obroučkami, užovkový středový panel s tlakem oleje ekonoměrem + teplota oleje/počítadlo motohodin (hodin zábavy) + kontrolky a vypínače na saharu, mlhovka dopředu a dozadu a prostřední dálková světla... exteriér bude decentní a důstojný barva lesní zelená 5500, chrom nárazníky a kliky, zadní hladká kapota, čtyřoko, laminátové lízátko, po vzoru erka znáček kvasin na blatníku, na větračkách Cé sloupku leptaný hliníkový štítek škoda z e-shopu škodateamu, apola a pokličky od toho pána ze slovenska (bůh mu líbej ruce za to dílo) závěrem asi už tušíte jakého ražení moje šádeska bude žádné divočiny taková sportovnější limuzína, rally vůz v nedbalkách nebo se pouze snažím dopřát babičce důstojný důchod
takže čas pokročil a cíle se konkterizují to znamená přední široká šneková náprava (nechtělo se mi řezat do kastle) komplet repas v černym komaxitu už je na autě a příde tvrdší stabilizátor zadek bude taktéž širokej, převodovka půjde jiná neotlučená a repasovaná díly jako nádrž, příčka převodovky, držáky motoru, příčka motoru, nohavice atd půjde do černýho komaxitu motor 120LS komprese 10,5, vačka 252°, na karburátoru proběhnou experimenty ala LS, jednobodovka, snad weber a dva karbce z nějaký mašiny + olejový chladič... co se podvozku týče tak zadní pružiny jsou moje vlastní na kyvku průměr drátu je 12,8 mm průměr pružiny (vnitřní) je 88 jako sériovka a o tři centimetry nižší oproti sérii mám dva modely, jedeny jsou zkrácené počtem závitů a druhé stoupáním (7,25 závitu a 9,5 závitu) zase je to experiment které se budou jak chovat přední mám 250mm vysoké od Kalmar motorsport (www.motorsportshop.cz/) a tlumče budou ve znamení firmy GAZ dalším cílem je interiér vnitřek lakovaný do černa lepší koberec než stávající, sedačky rapid nebo některé s opěrkami prostě co se sežene dřív, dobový sporotvní volant, budíky s chrom obroučkami, užovkový středový panel s tlakem oleje ekonoměrem + teplota oleje/počítadlo motohodin (hodin zábavy) + kontrolky a vypínače na saharu, mlhovka dopředu a dozadu a prostřední dálková světla... exteriér bude decentní a důstojný barva lesní zelená 5500, chrom nárazníky a kliky, zadní hladká kapota, čtyřoko, laminátové lízátko, po vzoru erka znáček kvasin na blatníku, na větračkách Cé sloupku leptaný hliníkový štítek škoda z e-shopu škodateamu, apola a pokličky od toho pána ze slovenska (bůh mu líbej ruce za to dílo) závěrem asi už tušíte jakého ražení moje šádeska bude žádné divočiny taková sportovnější limuzína, rally vůz v nedbalkách nebo se pouze snažím dopřát babičce důstojný důchod
Šádeska / 120L - komentáře:
čtyřoko je pěkný, ale vzpomínám jak na to táta na své 120LS nadával pořád vozil náhradní reflektor, protože mu vypadávaly sklíčka
koukám že si taky kupoval nějaký plechy v ACI na vyvaření
hezká 120 parkuji mezi oblíbené.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
pěkná.to bude BOJ jako boj
jde do oblíbených
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kamileeeeee :D jedeeeeem :D
bude to BOJ, ale zmákneš to ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
velmi pekná ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Moc pěkná šůta, na to, že má 140t. A blatníky...jestli nemáš vršky nějak extra na kaši, tak podle mé zkušenosti stačí trocha práce s CO2 a z jinýho zdravýho blatníku vypitvat ten pertl. Každej hned mění celej, a pak nářek, že nesedí odstín atd.
krásny kúsok nech sa darí :-)
kde vy na tie nove auta chodite...ja to nepochopim...mooc pekna