skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120GLS, o které jsme se dozvěděli od známého. Majitel si v 90 letech koupil favorita a ji odstavil a tak tam stala 20 let, než jsme ji objevili. Chtěl ji v dohledné době nechat slisovat a to jsme nedopustili. Je na ní nějaká ta práce, ale není to hrozné, víc schnilá byla moje červená a taky se opravila.
Auto prošlo historickou původností, tudíž se neplatila EKO daň.
Rok výroby 1979 do provozu 1980
najeto 46 000km
chromy v nádherném stavu
- Nápravy:
-Některé díly vyměněny a natřeny barvou AKZ 100 odstín černý
-Přední pružiny SAKY 250mm v červeném komaxitu
-Nové tlumiče
- Podvozek:
-Natřen AKZ 8003 hnědá
-Nové hadice, brzdove trubky
- interier:
-Vyčištěné koberce
-Krásné sedačky
- Karoserie: Vyměněny blatník,práh,kousky lemů a zadní kapsa u motoru, podlaha netknutá.
- Motor:Přede jako Švýcarské hodinky,nebere olej nekouří drží nádherně volnoběh.
- Alu kola Apolla gumy 175/70 R13 Barum .
20.11.2013 Náprava očištěna a natřena i podběhy
3.12.2013 Kromě zadního lemu je plechařina komplet, ted udělat zadní nápravu a pár drobností
20.12.2013 Vše hotové teď už jen lak
15.2.2014 Lak hotový
Auto prošlo historickou původností, tudíž se neplatila EKO daň.
Rok výroby 1979 do provozu 1980
najeto 46 000km
chromy v nádherném stavu
- Nápravy:
-Některé díly vyměněny a natřeny barvou AKZ 100 odstín černý
-Přední pružiny SAKY 250mm v červeném komaxitu
-Nové tlumiče
- Podvozek:
-Natřen AKZ 8003 hnědá
-Nové hadice, brzdove trubky
- interier:
-Vyčištěné koberce
-Krásné sedačky
- Karoserie: Vyměněny blatník,práh,kousky lemů a zadní kapsa u motoru, podlaha netknutá.
- Motor:Přede jako Švýcarské hodinky,nebere olej nekouří drží nádherně volnoběh.
- Alu kola Apolla gumy 175/70 R13 Barum .
20.11.2013 Náprava očištěna a natřena i podběhy
3.12.2013 Kromě zadního lemu je plechařina komplet, ted udělat zadní nápravu a pár drobností
20.12.2013 Vše hotové teď už jen lak
15.2.2014 Lak hotový
Mates/Š120GLS - komentáře:
-> Joey 120 LS: za 15 pěkný celolak neseženeš. Jako jó, taky mám celolak za 3000, ale má to trochu nedostatky :)
-> Mates: za 15 bys měl mít celolak, Ale záleží kdo a kde to dělá
-> minno: Jak píše Pepa jen blatníky, práhy a lemy. Doufám, že to nebude moc stát. Nejdřív říkal že 6tKč max 8tKč a ted už zase říkal možná 10tKč.
-> minno: pokud vím tak jen blatníky a prahy
-> Mates: bude celolak, alebo len blatníky, prahy?
Tak, už je u lakýry, ale u jiného než byla moje, snad dopadne lak na výbornou.
-> Mates: Nepodělil by ses s tím, co víš?? Třeba by to někomu pomohlo...
-> Mates: no je to na testaci pokud nějak uřad nezná vyhlášku tim líp pro tebe
-> havlik: Nic se platit nebude
, není to na veteránskou testaci. Máme to zjištěné z úřadu, kde máme hodně dobrého známého a radil nám jak to udělat, aby jsme nic neplatili.

-> Mates: a ty 3000 za historickou původnost ti na kraji odpustí?
Dík. Už mám domluvené papíry, tak snad to vyjde. A eko dan se nebude platit, uděláme to na historickou původnost, takže se zaplatí jen 800,- a max. pojistku majiteli, protože to bude nejspíš v polopřevodu. Už to máme zjištěné z úřadu.
-> Nwkt: No jedno vlákno jsem našel. Je to pěkná zhovadilost a defakto jdou sami prosti sobě. Téměř 10 let nejde odhlásit vozidlo bez ekolikvidace kvůli EU a teď by to znovu mělo jít? Podle mě by to takhle fungovat nemělo (celé je to samozřejmě špatně, ale tohle je nysmyl v dnešním pojetí systému).
-> Pajka: řešilo se to tu v tématu, zatím je to asi pouze ve fázi návrhu
-> Nwkt: No vím, že už se o něčem podobném někde diskutovalo. Podle všeho jsi víc informovaný, můžeš to trochu upřesnit?
Třeba já mám v depozitu 5 aut, z toho 3 v polopřevodu + 5 deponovaných motorek (2 v polopřevodu). Kdyby byl nějaký průser, měl bych co dělat, abych to dal všechno "do pořádku". Po všech možných spekulacích mám ale v jednom jasno - do depozitu už nikdy nic nedám.
Třeba já mám v depozitu 5 aut, z toho 3 v polopřevodu + 5 deponovaných motorek (2 v polopřevodu). Kdyby byl nějaký průser, měl bych co dělat, abych to dal všechno "do pořádku". Po všech možných spekulacích mám ale v jednom jasno - do depozitu už nikdy nic nedám.
-> Pajka: Protože je takovej návrh
-> Nwkt: A proč by je měli rušit?
-> havlik: A za půl roku ti je zruší 

-> Pajka: 1200 koupit papíry se fakt vyplatí:) a k tom 10eko
aukro.cz/technicky-prukaz
-skoda-120ls-1979-1-majite
l-recese-i3801244642.html
Tady jsou doklady LS/79, čekuj to!
Tady jsou doklady LS/79, čekuj to!
Škoda.Vypadá to fakt dobře