--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
10.6.2017 = PRODÁNO
-------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
Typ: Škoda 120LS
Model: ,,79"
Datum expedice: 9.3.1979
Místo narození: AZNP Mladá Boleslav
Barva: 5123 zeleň palmová
Majitel: 3.
Najeto: cca 41000km
Přezdívka: ,,Žába"
Příběh tohoto vozu?
- 31.3.1979 = vůz prodán prvnímu majiteli v Obchodním domě Bílí labuť v Praze.
- 4.4.1979 = poprvé zaregistrován na dopravním inspektorátě v Jindřichově Hradci, s přidělenou SPZ JHB 12-16. Tenhle majitel s ní mnoho nenajezdil, jen nějaké víkendové jízdy po blízkém okolí.
- 31.7.1989 = převod na druhého majitele, což byl bratr prvního, takže auto stále zůstává v rodině. Nové SPZ ADM 44-49. Ten toho také moc nenajezdí, prakticky nejčastější jízdy byli k bratrovy na jih čech na víkendy. Někdy v této době jsou na autě udělány první klempířské práce, výměna předních blatníků, prahů a vyvaření malého místa na podlaze u řidiče. Jinak je věškerá plechařina původní, a auto nemělo být ani nikdy bourané. V roce 2009 auto dostalo novou spojku, ale těsně po tom, dostal pán od dcery na používání Opla Corsu, takže pro eLeSo už nebylo využítí, tak se odstavila do stodoly, u domku dcery majitele, SPZ byli uloženy do depozitu. A tento rok se rozhodlo, že stodola půjde zbourat, takže škodovka by o střechu nad hlavou, tak se pán rozhodl, že dojde k prodeji.
-začátek června 2013. Auto poprvé díky odkazu od Joey zaregistruju v inzerci, ale vzhledem k tehdejší situaci v mém vozovém parku (2 nové přírustky) jsem se mu ani moc nevěnoval. Navíc se celkem rychle v inzerci objevilo, že je prodána. Ale za čtrnáct dní se objevila znovu, na což mne upozornil pro změnu Vilda :-D No a to už mi nedalo, a za pomoci Vildy se na auto jelo podívat, a po zhodnocení stavu se rozhodlo, že ho vezmu. Jak jsem se potom dozvěděl od majitele, auto se sice poprvé ,,prodalo", ale kupující, který ho měl zamluven, si ho nakonec nevyzvedl. Auto bylo po těch letech na brzdách slušně zatuhlí, takže ze stodoly se muselo vytáhnout na laně. Ale po uvolnění naštěstí brzdy fungovali, takže odtah za lanem šel uskutečnit. Rychlá výměna pneu, původní jsou na odpis. Cestou domů zastávka na pořádný opláchnutí od prachu a pavučin.
-------------------------
--------------------------
--------------------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) -------------------------
--------------------------
-----------------
Enggik / Škoda 120LS 79" - komentáře:
-> ochoda: -> Bajou: Tak netvrdím, že je to to nejhorší co jsem kdy viděl
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
U mě jsou spíš problém trubky
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Takže když už, tak už
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A na nějakou krásu to taky dělat nebudu, na to ještě nemá nárok
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ochoda: Taky si myslím, že není na co si stěžovat
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Enggik: Ty brzdy sou vpoho, co bych za to dal. Mě teklo vzadu prase a ještě sem s tím asi tejden potřeboval jezdit. No děs, taková sračka všude.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Enggik: stačí do toho dloubnout a hned budeš vědět na čem jsi
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
. Taky jsem se bál co na některých svých autech najdu a holt když je někde díra, tak zavaří a jede se dál
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jozka: Tak já se k autu přes víkend nedostal. A prolezl jsem si i fotky a zrovna tohle místo nikde v záběru nemám.
-> vlastˇa: Noo, spodek je špatnej. V barvě ne, celej je ,,ošetřen" tlumexem, a docela se bojím co bude pod ním. No necháme se časem překvapit. Myslím že vaření bude dost.
v pátek se ti podívam a dám foto na svoji kartu
-> vlastˇa: Kdybys pro jistotu opsal typ z patice.. pokud tedy na něj dohlýdneš..
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
dneska jsem se díval na umístění relátka a je hned vedle svazku kabelu a hlavním brzdovym válcem na přepážce kufru a je hlinikové v pátek nafotim
-> Enggik: / -> vlastˇa: Jsem to teď teprve začal zkoumat, chci doplnit do 120L/1977 - a když už tam nepatří, tak aby bylo alespoň dobový a umístěný dobově. Zatím jsem našel všude možně na fotkách jak "hliníkový" kusy z éry 110R, tak plastový pozdější PAL (a dokonce možná i GLS-ový z NDR)..
pokud jde o relé v kufru tak je tam určitě jedno druhé tedˇ nevim a je s hlinikovým krytem origo
v jakém stavu je spodek,máš to taky v barvě laku auta
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
já svojí LS taky moc nevěřím než jsem zazimoval začla nějak cukat při přidání plynu
vyměnil jsem palivový filtr chvíli byl klid a ted´ zase
-> Jamaican: Tak to se těším, až začnu renovovat Esmeraldu
-> Jozka: Tak teď si mne zaskočil, z hlavy si nevybavím. Minimálně jedno by mělo být.
-> vlastˇa: No moje byla odstavená pět let v né úplně vhodný stodole. Tak teď, naštěstí až po STK (vlastně už v průběhu
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
), začali postupně odcházet brzdový trubky. Což jsem doufal že by snad ještě mohlo vydržet, ale hold mne to už nemine. Ono, práce to není hrozná, ale mne vůbec nebaví, a bývám u ní dost vzteklý
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Stejně je zajímavý, že dokud jsem na silnice nesměl legálně (bez STK, doklady v depozitu), tak to auto jezdilo jak víno, od doby, kdy je jízda možná legálně, auto dělá vše proto, aby nevyjelo
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
já jsem měl taky problémy s LS a ještě nemám všechno v kupě,tedˇmám problém s manžetami na nápravě které tečou
bohužel byla taky dlouho odstavená
-> Enggik: Má tenhle kousek dvě nebo alespoň jedno přídavný relátko někde na stěně kufru ?
-> Enggik: ona se ti jen mstí, že jsi ji vykopal z té stodoly a přerušil její pozvolné chátrání
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
celkem zachovalá a pěkná barva