skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
v garáži jsem našel filc(k)y jeden asi 1cm tlustej, další asi 3cm....to už je solidní pancéřování, takže mě napadl ďábělský plán tím vystlat, prostor za sedačkami :)
-> j_j: To mi dodnes říká máma, kdykoliv jí někam kilem vezu, že z toho cejtí ten smrad, ze kterýho jako malá blila 

dneska přišly ty sprinty, tak jsem je trochu poleštil a stříknul (i kraje) - je to správně prasácky - ostatně jako celý kola 

Ségra zase říkala, že jí bylo v kile vždycky blbě
ale to už jí bylo třeba 10let - a když jsem kilo v roce 2011 přivezl tak říkala "zase ten smrad"
každý auto jinak voní prostě :) Chce to taky větrat - tím je hodně daná únava a pocit "na blití". Snad eMBéčko renovací nepřijde o tu svojí vůni, to by byla škoda. Dneska přišly Sprinty, tak jsem je hodil do sklepa a postříkal svinstvem na trouby, takže to tam ted působí :) A v sobotu snad jejich montáž + znaku Prahy + dolití oleje do převodovky (nový dán 2011,tak eventuleně doleju). Pokud tam Sprinty nepůjdou tak tam nacvakám poklice i přes ty sprintí držáky, už je ani nebudu sundavat
Jinak ta poslední fotka tady v galerii je synovec - tohle bylo jeho vůbec první posazení do kila a hned se smál, když jsem si ho dal na klín tak sám zatroubil - to je znamení :D !!!



-> Danster: Jsem mladýho takhle uspával cíleně a opakovaně.. a zjistil, že ve 110LS až tak dobře "nezabíral", jako v MB..

-> j_j: Když jsme jezdili z chaty MBčkem tak jsem to jako dítě taky skoro vždycky zalomil ale na zadních sedačkách
-> j_j: Nejen v autě, naše malá třeba naprosto blaženě usnula když nám instalatér frézou čistil odpady...
-> dragon_cb_cz: 80 km/h...rovná silnice a klasický neustálý vyrovnávání volantem
děti vědí co je dobrý, nejsou ještě zkažený BMW propagandou :)

-> j_j: A prcek chrápe jak dudek... to nechápu, děti nejlíp chrápou v randálu.
www.auto-doplnky.com/rucn
i-pumpa-na-auto-s-manometr
em-aerostar-pro-heyner-216
100-p8559
jsem na ní zvědavej, přecijen mě neba se 15 km šmajdat na pumpu, tam somrovat šlahoun na nafouknutí - chci to i na kola (bicykly), míče a tak....
jsem na ní zvědavej, přecijen mě neba se 15 km šmajdat na pumpu, tam somrovat šlahoun na nafouknutí - chci to i na kola (bicykly), míče a tak....
-> j_j: Hezký Sprinty neexistujou



jinak kdyby někdo měl hezké jeté Sprinty tak koupím.... 

kilo dvou tváří :D bylo mi líto stříkat prasácky černou ve sprayi hezky nalakovaný stříbrný disky :D
-> dragon_cb_cz: to je v pohodě
jako bylo, ale tohle vydrží nějakej pátek, neměl jsem na to čas 


-> j_j: Nebylo by teda lepší rovnou dát novou???