skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> DEAtH ROLL: jsou to šedý koberce s gumou na nohy...mrkni na fotku 5/17....na embéčko neměly ani tu gumu a kazily se...proto je mám hozený v kufru embéčka na chatě...
-> DEAtH ROLL: no tak dneska na STK mi technik nabídl blatníky (dal jsem mu číslo) a soused dovalil nějakou gumovou droboť...chce se to ptát, ptát, ptát :) to dělám pořád...tak přišlo mi logičtější, že bude na to něco mít než že stopuje kilo jako Taxík :) nakonec z něj vylezlo, že má Fiata 126 P...a jestli to někdo nechce....
-> j_j: To na teba normálne mávajú ľudia keď majú diely ?
Čo sú to kovraly?

DEAtH ROLL: ještě jsem to nedělal, tak se do toho sám nechci pouštět…auto má mouchy, ale jede fajn a „dobovka“ no…není TOP, ale mě se tahle líbí…nemám tam moc žádný zbytečnosti, košíček, někde dobověj teploměr, vepředu gumový koberce (abych si zbytečně nekazil Kovraly) a na jedný sedačce jsou „korále“ – dneska jsem bral stopaře, myslel jsem, že na mě mává protože má nějaký díly nebo co…ale byl to klasika stopař a asi chtěl jet v kile no, takže ten si to těch 15 km užil…mě to moc nesedělo :D (za psem jsou trochu vidět)
-> j_j: Ahaa no to by šlo veď na tom nie je moc roboty. Inak máš to moc pekné, všetko dobové => me gusta

-> DEAtH ROLL: dá, ale nejsem kladivoun :) během hoďky to snad v servisu vyměněj....
-> j_j: To sa nedá vymeniť doma, že s tím musíš do servisu? Neviem ako vyzerá náboj na stovke preto sa pýtam...
jinak minule zjistil kámoš, že mi kucká trochu karburátor při rychlém sešlápnutí plynu až na podlahu. což já nedělám :) vždycky to rozjedu tak nějak pozvolna...spíš mi štvou přední ložiska - nad 70 km/h dost hlučej,ani je nebudu přimazávat, ale rovnou je koupím a nechám někde v Praze nalisovat - nevíte o nějakém autoservisu v Praze, kde by mi to udělali? :) díks
STK hotova a ted jen čekat na 10.7. abych to mohl dohlásit na DI...
vzhledové zkoušky - 100 vs MB...(oboje 1107 ccm, ikdyž u MB si nejsem jistej)
jako jo....nevypadá to zle....ale je to nějaký velký, takže ikdyž jsem malej, tak mi to prostě vadí...nějak na tunelu nic nesnesu...

tak zejtra se kilko projede...napřed 15 km s totálně rozhašeným motorem ke kámošovi...pak 75 km do Prahy za asistence Tueho...takže zítřek bude věnovaný š 110 L žluté barvy :) jednomu s 4Q a druhému s 5Q :) takže zítra tak přes 200 km v kilech...už se těším 
