skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Ak to budeš kupovať, tak by som odkúpil tie dve skrutky, zhruba uprostred a dole na obrázku
za 300,- brát nebo se vysrat na to....? zase je tam to nový zrcátko no...
jako já tě nenatáhnu o nápisy na fáčko, vím, že je to už trapný jak to trvá...
-> Tomaso435: mám to furt u sebe, neboj nezapomněl jsem 

-> j_j: díky za odpověď
-> Enggik:
Jsem si všiml až když si to napsal. Aneb foceno na konci světa kde se už padá dolů 






-> j_j: tak jak čéče ?
-> j_j 17.11.12 20:22:22: Heleď, nestojí to v nějaký vsi za domkem u hlavní silnice mezi Ústím nad labem a Ďečínem, na pravým břehu??? Jinak ta fotka je taková zvláštní s tím barákem v pozadí
-> j_j 17.11.12 20:33:52: Tohle mi nedělej




-> j_j 17.11.12 20:33:52: Tohle mi nedělej






a to je zatím vše přátelé, byla to fajn sobota, rozchození kila, najetí asi 50 km s ním, objevení 110 LS, zabijačka....
-> j_j: Aha, já jen že by to byl pěknej základ na krysáka 

-> Michal N 283: ano pane, jeli jsme tam žlutým stovákem, pán byl v pohodě, je to sice LS ale je na sráč, žádný díly nemá, na hovno pro mě :)
-> j_j: objav zo záhradky?

-> Bajou: bude kámoše, cena je asi 500-1500 Kč, je po prvním majiteli (což je stejně jedno), má papíry a původní motor (90 tkm). Kdyby to dal pán na těch 5-6 let co s tím nejezdí do stodoly tak by to bylo fajn, takhle je to po ráfky v hlíně a budou to tahat traktorem. Jako palubku a sedačky to má pěkný,ale nejsem blázen...

