
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Jawák: -> Danster: je to škoda, stává se to. Zrovna šípovka... -> vojta99: Ústecký kraj, ČR ;)
-> j_j 04.06.12 21:52:21: Kde to je?
-> j_j: 05.06.12 10:03:25 Sakra taková pěkná stovice a takhle blbě skončit 

-> j_j: čo už...skôr či neskôr tak skonči skoro každe auto

Brzdovka z toho vyloženě ne***je, ale je to bolest hodně kilánů, vzlíná neustále a třeba v kufru to bude chtít pořešit.
Vždy když nejezdím vyndavám gumové koberce kvůli vlhosti, de luxky šedivé Kovraly jsou uložené,aby se zbytečně nekazily.
Takže abych to dopověděl.....auto nechytlo díky ucpanýmu vejfuku, tak jsem ho potupně zastrkal vedle embéčka. 

Bok....každej mi říká, abych ten bok nechal opravit, radši zatím řeším mechanický věci než promáčklinu ve dveřích za 500,-
Tak jsem byl na chatě, vyčistil podběhy, nasadil kola (nakonec zvítězila klasika mezikruží+poklice), umyl, promazal, navštívil velkoškodovkáře (12ks) a při zajíždění do stodoly mi to nechytlo, rána a jelikož byl shnilej vejfuk tak to proběhlo sponou (viz poslední foto). Příště jsou na řadě ventily, vejfuk, předstih, klíňáky a možná i přední ložiska.
www.auto-mania.cz/?p=1072
0 dobrá fotka 

vedení AZNP rozhodlo o montáži starších pásů Moravan místo novějšího plastového typu.
-> dragon_cb_cz: protektorovaný radiály, jj kladívkový byly a jsou - přetřel jsem je ještě stříbrnou kladívkovou hammeritkou, protože jsem opravoval na každém disku ty 4 spoje - škvíry, kde byla liška.