
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
To jsou ty tvoje slavný kladívkový disky?
Jinak se na tom prosimtě nezabij... jsou to alespoň radiálky, nebo ti někdo prodal chemlony?

-> Jozka: díky moc, dnes jsem nechal udělat tyhle ďábelský kola...protektor Gottwaldov



Glycerínovej olej z lékárny je zcela vyhovující..

-> Luky.: je to tak, už cvičím na HTPčkách při jízdě do kopce
(Bronzová žlutá = honey gold)

-> vojta99: vyměním akorát ty odrazky za nový, ono zrovna tyhle plasty slepnou fakt rychle - poslední co mi chybí je nápis škoda na přední masku :) ale ten se prodává i druhovýrobní. Pak mi nezapomente říct co na ty těsnění, díky ;)
-> Luky.: 

-> j_j: sprinty se seriovou 11OL? To ti všichni ujedou 

-> j_j: Zadek je dobrej
sprinty se mi líběj


jinak se zeptám - čím ošetřujete gumy skel, větraček, atp - glycerinem?
-> Aidamgonnahate: máš pravdu - bylo to levný docela, na bazoši to měl vystavený a ještě 4ks blatníků v pozinku za 2ku,to jsem ale nevzal. Navíc ho tam ted dávat nebudu, když se mrkneš tak původní ještě vypadá k světu, pak mám nový 120tkový a tohle tam dám eventuelně až se bude dělat lak atp. -> Danster: hadice na vodu vozím s sebou a modlím se k Alláhovi, aby nepraskly,ale podle mě to už budou solidní roury s vnitřkem zpevněným vápníkem jak to bývá :D
-> j_j: Bejt tebou tak bych ještě vyměnil všechny hadice na vodu jestli jsi ještě tak neučinil 

-> j_j: Za 600,- skoro jo.. Na aukru kolem 2,5 - 3k :D
jinak to konečně vypadá na sehnání předních blatníků kilo + 1 MB :) a abych nezapomněl tak si sem napíšu co mám udělat na kile na chatě o víkendu :
* zkontrolovat oleje, vodu
* dát maznici na rameno větráku
* nasadit nový kola
* tlumex spodku pomocí kolíbky
* prozatím namazání předních ložisek, bowden plynu
* výměna předních blinkrů za nové
* výměna řemenů klíňáků
* výměna plechu sahary + vršek chladiče do šeda, filtr
* ošetření gum skel
* výměna výfuku
* možná výměna zadní mlhovky za chromovou
* zkontrolovat oleje, vodu
* dát maznici na rameno větráku
* nasadit nový kola
* tlumex spodku pomocí kolíbky
* prozatím namazání předních ložisek, bowden plynu
* výměna předních blinkrů za nové
* výměna řemenů klíňáků
* výměna plechu sahary + vršek chladiče do šeda, filtr
* ošetření gum skel
* výměna výfuku
* možná výměna zadní mlhovky za chromovou
-> Tomáššš: osvětlení 600,- a lampy 1500,- = zadarmo to nebylo 

-> j_j: nadherne osvetlenie !!! Nove alebo vyprate v pervole ? :) bral by som hned :) zavidim :)