Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Volby na Ukrajině.. tos určitě zmanipuloval

-> j_j: ono hodně udělá 4.44 ku 4.22
-> Jozka: čirou náhodičkou vyjde nejlíp MB 1967 a 110 1976....

-> j_j: Představu matnou mám, třeba R a X na tom moc slavně nebyly, mají na stejnej výkon proti LS a G asi nějaký kila navíc.. Schválně spočítej.. a dej přitom bacha na fabrickou manipulaci s údajema

.
-> Jozka: jí tu tabulku udělám a zjistíš, že poměr hmotnost/výkon vyjdou dobře 1100MB, 1100 MBX, 110R, 110L a LS na natrhnou o 20 let mladším eMkům 120L zadele ;) naopak rapid 136 nebo 136 GLko si dá fobie v kopci...ono je to fuk :) ale zajímavé to bude...
-> suri 21.12.11 18:01:47: Ještě chybí jeden podstatnej údaj, kterým je hmotnost.. nikdy jsem to nepřepočítával, ale "kilogramový výkon" čtyřkvaltů se asi krom 110LS asi moc neliší.. Takovou 105ku jsem s embéčkem "udělal", kdykoliv se mi zamanulo.. a s eLSem se eRku taky ujet dalo.

-> Lukaso358: s matkou ve VB, počátek 90.let.
-> j_j: šáde do třetice by taky špatná nebyla.
ty kraťasy mám dodnes :) tady už má 120 dost matný lak...
já a naše 120 L (r.v.1984) – foto před rokem 2000
-> suri: je to taková sranda
-> Tomáššš: jak už řekl Danster - motor jede, nemám rád když točí moc málo a jsou tam nepravidelné zvuky, klepe atd. Navíc podle zvuku z netu se dá špatně cokoliv identifikovat - například v reálu byl dost slyšet větrák topení, což na videu nelze slyšet. zatím jsem s autem najel od V/2011 cca 1500km, vyměnil olej, spotřeba cca 7,7L...jsem spokojen.
-> j_j: nemam video , to su len moje otazky a porovnavanie nic viac :)
-> j_j: parádne to ide , nevymýšlaj a nerieš
-> j_j: ja len ze mi to pripada ze sa to moc toci nic viac

-> Danster: mě taky...

Mě přijde ta rychlost motoru na volnoběh optimální víc mě vadí když se motor sotva převaluje
-> Tomáššš: nn, to chceš aby úplně klepal ten motor ?

-> j_j: sa mi to zda alebo to tiez ide akosik rychlo ?