
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Bukaj: díky, budeš chtít ten bezpodtlakovej rozdělovač? 

-> Bukaj 11.12.11 10:59:36: Musím se chechtat nahlas, s dobovými AL kousky jsem dopadl navlas stejně.. 2nd kus stále čeká a čeká..



Dneska se kouknu, jestli bych měl nějaký zachovalý blinkry na pokovení. Zkoušel jsem i ty hliníkové odlitky (ale ne ty dnešní, nýbrž nějaké socialistické) a po odpracovaném dni jsem měl jeden parádní, téměř k nerozeznání od originálu (leštěný hliník je více podobný plastu zevnitř pokovenému, než pokovení zvenku) :) Na druhej už jsem neměl sílu a dodnes leží v krabici v garáži :-D Ale ty novodobé Al odlitky mají v sobě více nečistot (dutinky, bublinky), takže asi nebude nikdy výsledek 100%
-> Jozka: jj, už jsem to někde na fóru psal, že to jsou s prominutím sračky - a hned se do mě někdo (samozřejmě měl 120tku, vůbec OB blinkry neměl v ruce) pustil, výrobní náklady prd, cena 1200,- 

-> j_j: Já ty repliky laminátový měl letmo v ruce, moc se mi to nelíbilo. Nedávno jsem zkoumal hliníkový v polotovaru, ale to bych teda leštit nechtěl.. Zkusím se podívat na půdičku po tý placatý krabici, najdu-li (spíš to ale budou 69-ky) připojím se..
2x levnější než OB autodíly, kvalitnější, vše bude pasovat, asi dokáže napařit i tu "parabolku", montáž bude jednoduchá - ne jako u OB kde bys musel vrtat lepit a ještě by se to tam nevešlo, našel jsem i 2ks nových gum pod oranžové sklíčko...už se na to těším 

-> Jozka: filmovezvuky.fdb.cz/komun
isticke-hity/.../gustav_hu
sak_nech_odpadne_co_je_kol
isave.mp3 ty blinkry si tam 100% nechám pokovit - sháním ted víc kousků 

-> j_j 01.12.11 11:21:48:
Jsem zrovna včera koukal na PZ blatník na flekoušovi, stává se z něj pěkně kolísavej oportunista.. Ale ty blbý blinkry jsem nenašel, abych se mrkl, jestli je tam nějakej repase schopnej. Taková placatá krabice do modra to byla..
Snesla by ta technologie pokovení kvalitně "hard plastic" slepený a přebroušený kusy..


Snesla by ta technologie pokovení kvalitně "hard plastic" slepený a přebroušený kusy..
tak přátelé...pokovení stojí 300,-/kus což je 600,- za pár (pro Víta Heřmana)
takže se to myslím, vyplatí - neuděláme nějakou svojí větší objednávku dohromady? 


-> Vít Heřman: díky
-> Luky.: máš pravdu - jsou troje (OB, ježkos, pragos)

-> Vít Heřman: jj, originál je pokovenej odspoda.
-> j_j: vím že repliky OB nejsou nic moc. Jaké myslíš ty druhé? Hliníkové od jezkose?
-> j_j: vím že repliky OB nejsou nic moc. Jaké myslíš ty druhé? Hliníkové od jezkose?
-> Luky.: No třeba kdybych postupně prodal ty tři kusy ze zásoby tak bych to mohl nazývat "tajná malosériová výroba", pak přijmout předobjednávky na další sérii a utéct do Karibiku
-> j_j: Neškudli a sežeň origo... i když na výsledek toho pokovení bych byl taky celkem zvědavej - ale imho to jako originál vypadat nebude - ten je pokovenej odspoda ne? Jinak žádné jeté bohužel asi nemám, ale zkusím se ti kouknout.

-> j_j: Neškudli a sežeň origo... i když na výsledek toho pokovení bych byl taky celkem zvědavej - ale imho to jako originál vypadat nebude - ten je pokovenej odspoda ne? Jinak žádné jeté bohužel asi nemám, ale zkusím se ti kouknout.
PS : o replikách vím, nechci je (oni OB ani ty druhé) 

-> Vít Heřman: je to lepší, ale kde je vyrábí? 

-> Vít Heřman: přesně tak - starý nepopraskaný blinkry pro modely 1964, 1966, 1967, 1968 na pokovení 

Hele a co teda vlastně sháníš - kapkový blinkry hnusný ale nepopraskaný abys je mohl nechat pokovit? Nejni lepší dát rovnou nový? :)
-> havlik: tak já přestanu a ty zamakáš na autě !
-> j_j: no kdyby mi to slo tak rychle jak ty tady furt neco vykladáš tak už přes půl roku jezdim
-> havlik: jak pokračuješ se žábrou?