-> radekp:
ahoj pane, je to základ, v té kose se mi moc nechce makat, ale vždycky po kousku něco udělám, ale jak píšeš, bude to až k hranám :-)
-> akvarko: díky, jasná věc :-) pomalu na to připravím pošťačku :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
18:50:24
08.01.2010
08.01.2010
omaret
18:50:17
08.01.2010
08.01.2010
Tom_007
cest si tu mas too pekny preju hodne vyhranych zavodu
15:53:53
08.01.2010
08.01.2010
radekp
Polepy dobré,ale to ukončení....třeba na předním čele..nechceš zkusit vzít ještě jeden čtverec a nalepit ho přes hranu čela, kapoty? aby šel pruh čtverců až do kraje? Takhle se mi to ukončení zdá divné. I "rychlé pruhy" se táhnou po celém dílu
14:42:25
08.01.2010
08.01.2010
akvarko
Ahoj kamarádíčku to jsou pěkný polepy už se fag těším až to uvidím v akci ...a tebe na icq bo pomalu začneme posílat poklady od tebe ke mně tak zatím aoj a držím paleček
19:10:49
19.12.2009
19.12.2009
Maty110l
-> omaret: pěkný lepky...!!!
09:50:32
19.12.2009
19.12.2009
Izzy Power - zrušená registrace
-> omaret: super.......
07:57:07
19.12.2009
19.12.2009
filcek
no hezky pokracujes jen tak dal uz se tesim na dalsi fotky
12:39:04
13.11.2009
13.11.2009
omaret
-> petr s:
to jediný zatím ne, ale je to otázka času
to jediný zatím ne, ale je to otázka času
22:01:33
04.11.2009
04.11.2009
petr s
-> omaret: Máš litinovej 8 kanál?
22:00:07
04.11.2009
04.11.2009
omaret
tak, motor 1300 se zatím odkládá zůstávám ve své třídě a začínám si plnit předsevzetí na 2010
23:21:14
02.11.2009
02.11.2009
m8rinek
-> omaret: není co sledovat, dlouho jsem nic nenapsal :(
18:07:39
02.11.2009
02.11.2009
omaret
-> m8rinek:
jo, tohle sleduju, to co jsem psla by bylo v obdfobném duchu :-)
jo, tohle sleduju, to co jsem psla by bylo v obdfobném duchu :-)
21:05:46
01.11.2009
01.11.2009
m8rinek
-> petr s: Čepek to tvrdí taky, proto jsem dal dvojité, nicméně na Krejbichově 280°(buh vi jakej asymetr) mi konický fungujou dobře, omezovač jsem ještě nepocítil a nikam vejš už to vytočit nešlo ;)
20:30:30
01.11.2009
01.11.2009
petr s
-> m8rinek: Vydíš já to tvrdím pořád že konické pružiny jsou měkké a všeci si je vychvalují
20:25:15
01.11.2009
01.11.2009
m8rinek
-> omaret: 1300 viz www.skoda110r.ic.cz/?page
=stavb...
19:35:25
01.11.2009
01.11.2009
Maty110l
-> omaret: 1150 patří k autu,ale 1300 bude rvát asfalt...sem pro ni!
15:06:30
01.11.2009
01.11.2009
omaret
Tak přemýšlím o druhé variantě motoru, kdyby náhodou nestačila 1150ka, zatím jsem na vážkách. Šlo by o tohle: š. favorit 1300ccm, T písty 75.5mm, leštěná odlehčená klika a ojnice, odlehčený setrvák, svody 4-1, sání přes hlavu + rovnotlaké karburátory, hlava s upravenýma spalovákama, velké ventily a kanály, snížená.
Kdo je pro 1150 a kdo pro 1300?
Kdo je pro 1150 a kdo pro 1300?
19:50:28
25.10.2009
25.10.2009
Pajny
Jojo,v Kunvaldu mě dělali pérka na webry.
08:38:30
24.10.2009
24.10.2009
Mokro
vdaka velmi si mi pomohol
19:47:51
23.10.2009
23.10.2009
omaret
bylo to točený v jedný místní firmě, jinak na pružiny doporučuji pérovnu Kunvald - zde:
www.perovna.cz/index.php? id=2500
udělají cokoliv za přijatelný peníz
www.perovna.cz/index.php? id=2500
udělají cokoliv za přijatelný peníz