skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
-> omaret: a jakpak to tady pokračuje???
No ani moc ne, musím nahodit bubny se širokejma šteftama (zatím leží tady pod stolem u PC). Kdyby se nedělalo na baráku, aby se stihl do zimy, tak by to bylo jinak. Motor je nachystanej komplet na složení, takže ten by mohl do měsíce bejt nasazenej v autě :-)
-> omaret: Hezky pěkně!
-> MaxSvratka: polotovary jsou ode mě, takže jestli se něco nezměnilo bude to kopretino dělítko ;).
Ahoj.Zajímaly by mě ty přední kola domácí výroby - také mám v hlavě podobný pokus tak se nechám inspirovat - prosím o foto buď sem nebo na Max.svratka@seznam.cz
-> omaret: zrovna jsem se chtěl zeptat, kdy to vyjede

-> omaret: Bolo by na čase vyskúšať to :) držím palce

Tak po delší odmlce se něco děje. Auto už je komplet až na lak dveří, motor se skladá, takže tuhle sezonu už bych mohl konečně zkusit jak jsem to složil 

-> omaret: tak jak se daří kamaráde co???
koukám že pěkně pokračuješ jen tak dál

-> 4dams: foto napr. www.fire-rallyteam.cz/fot
o/.../Foto%20012.jpg
zdroj: www.fire-rallyteam.cz/fot o/index.php?cat=1
zdroj: www.fire-rallyteam.cz/fot o/index.php?cat=1
inak krasne kilečko:)
-> 4dams: robili a prave pre 120s a 130rs 

-> omaret: robili sa aj osemkanalove liatinove hlavy? to som nevedel
daš potom foto?

-> 4dams:
jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž
jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž

(plán na léto 2010 litinový osmikanál, sání přes hlavu + 2× weber 40DCOE a taky spec. výfukový svody na míru)... ale toto uz nebude original 120 S
-> omaret:
Tak to jo
