skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
-> vhml: ok.
-> Jozka 24.03.14 20:41:35: tak mi je pošli na mejl. Díky
-> vhml: Ignoruju.. .. ale našel jsem dnes fotky z loňský Agropy, kterak se motáš kolem vozu (ještě nezdrátovanýho) na HD návsi... Bohužel jsem nevyčkal tvého nájezdu na startovací rampu..
Jelikož si pamatuju prd, tak si to radši napíšu. Proto tento příspěvek ignorujte :-)
Na volnoběh bez záteže dobíjí 13,0V , s plnou zátěží 11,8V
Na 3000ot. ( altík vzhledem k řemenicím může dávat 45A z 55A ) dobíjí 14,5V bez zátěže, 14,0V s tlumenýma a 13,5V s plnou zátěží.
Na volnoběh bez záteže dobíjí 13,0V , s plnou zátěží 11,8V
Na 3000ot. ( altík vzhledem k řemenicím může dávat 45A z 55A ) dobíjí 14,5V bez zátěže, 14,0V s tlumenýma a 13,5V s plnou zátěží.
Tak 10W-60 nalitej, pytlíček plnej trysek připravenej, ideální příležitost začít hledat dosud nenalezné koně :-)
-> Toušík: HP dělá o něco měkčí pružiny, ale ne zásadně, koupil bych holý tlumiče, řekl výrobci tuhosti pružin a zkusil to.
-> Olgoj Chorchoj: Vole gumo! Vždyť jsem to tak jezdil asi rok :D.
-> Tuner#2: Že jsem omladina já už jsem si zvykl, ale že už i Hml. :D
-> vhml: Naštěstí nejsme inženýři :D.
-> Olgoj Chorchoj: Vole gumo! Vždyť jsem to tak jezdil asi rok :D.
-> Tuner#2: Že jsem omladina já už jsem si zvykl, ale že už i Hml. :D
-> vhml: Naštěstí nejsme inženýři :D.
-> Olgoj Chorchoj 20.03.14 11:07:06: vymontuješ gumovej ,,nárazník", namontoješ heligon :-)
-> Toušík 20.03.14 11:00:03: V litru byly tlumiče HP, ale pružiny nějaký těžce dobový neznámejch parametrů. Údajně snad dobovej originál z A2.
-> Toušík 20.03.14 11:00:03: V litru byly tlumiče HP, ale pružiny nějaký těžce dobový neznámejch parametrů. Údajně snad dobovej originál z A2.
První fotka lukrativní jak turbopes!!! Nafoť prosimtě eště, jak máš chycený ty přídavný heligony... Dík
Hele pro mě info z jiného soudku než z dohadů :)
Mám od T2 přední pera. Ale určitě jak bude nějaká kačka po testování koupit na příští rok nejspíš HP a celej komplet tlumiče+pera. Nebo má na to někdo jinej názor? -> vhml: by mohl vědět když jezdil s Litrama..
Mám od T2 přední pera. Ale určitě jak bude nějaká kačka po testování koupit na příští rok nejspíš HP a celej komplet tlumiče+pera. Nebo má na to někdo jinej názor? -> vhml: by mohl vědět když jezdil s Litrama..
-> vhml 20.03.14 10:49:16: Tady nejde o to, že jsi mě to neřekl, ale o ty posměšné posty a to, že jsi překroutil to co jsem psal v SZ a ještě to šířil dál, aby jste se tomu překroucenému mohli s m8 zasmát v nějaké chat diskuzi... Pokud je tohle posmívání a překrucování SZ pro Tebe sranda, tak sorry pro mě ne.
-> sep 20.03.14 10:50:45: Psanou formu mám pořád stejnou a nic na tom nehodlám (a ani netuším co) měnit.
-> sep 20.03.14 10:50:45: Psanou formu mám pořád stejnou a nic na tom nehodlám (a ani netuším co) měnit.
-> Tuner#2: :pokouším se jen říct že zatímco s obsahem toho co píšeš se občas snad i souhlasit dá,formou kterou to podáváš to celé shodíš,ale s větrným mlýnem se do boje vážně pouštět nehodlám= jak myslíš.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.14 10:45:54: zachoval tak, že jsem ti neřekl kdo vyrábí pružiny na přání výrobce? Stejně jako ty nechceš říkat jak máš upravený odklony?
A že si z tebe občas nejenom já dělám srandu? To nejsi sám :-)
Čímž bych asi v míru uzavřel tuhle nikam nevedoucí diskuzi...
A že si z tebe občas nejenom já dělám srandu? To nejsi sám :-)
Čímž bych asi v míru uzavřel tuhle nikam nevedoucí diskuzi...
-> sep 20.03.14 08:33:32: To, že mě nemusíš, tady už dávno všichni ví... Nikdo není uraženej a nikdo ani netrucuje, je mě 35 a tohle co popisuješ vážně nedělám a nemám zapotřebí. Jen je mě smutno, že si dnešní omladina ničeho neváží a po tom co jsem Vencovi kdy poradil se takto zachoval.
-> Tuner#2: :úctu a uznání okolí se urážením a trucováním pokoušeli získávat někteří jedinci v mateřské školce,bohužel už tehdy marně,není čas změnit taktiku?
-> vhml 20.03.14 06:52:23: a to si myslíš, že jsi to tímhle postem/postojem spravil?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.03.14 22:56:45: víš co? Máš pravdu.
Jinak to bude pořád dokola...
Jinak to bude pořád dokola...

Na toho rychle vyrostlého druhého rejpala reagovat nebudu, ale -> vhml 19.03.14 22:15:06: ty bys trochu úcty a pokory mít mohl po tom co jsi ještě před 2 lety tady tvrdošíjně tvrdil, jak jsou 80kN pružiny nesmysl, že to nebude fungovat atd. O nastavení větší odklonů, toho jak jsi se zachoval k tajemství a k tomu, že jsi ještě nedávno nevěděl, že eMko má v předu výš vykrojené lemy a žebral jsi po mě postisk budíku už raději ani nemluvě... Promiň, ale takhle si přátelství nepředstavuju...
-> m8rinek: :)
-> Eidy: Tak jako šlo :)))...