skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š 1202 STW de luxe, r.v. 1969
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
1202 STW ´69 - komentáře:
00:22:40
26.08.2022
26.08.2022
j_j
-> Skili: budeme s kámošem dělat elektriku a stejně palubka půjde ven, tak by se to vzalo přijednom...
17:26:35
25.08.2022
25.08.2022
Skili
-> j_j: a proč to vlastně chceš lakovat?
15:02:25
25.08.2022
25.08.2022
j_j
budete považovat za velkou prasárnu, kdybych palubku nastříkal čeřínkovým černýn lakem ? :) origo byly jen bílé, světle modré nebo stříbrně kladívkové....
14:31:37
20.05.2022
20.05.2022
j_j
09:13:10
04.04.2022
04.04.2022
j_j
o víkendu jsem vyjebal topení a odešlu ho včetně chladiče na renovaci, dále asi nachystám věci na motor co bude v mých silách /karbec, rozdělovač, chladič, topení, nasávače topení, víko ventilů, vodní pumpa, cívky, atp. atp./ a pak nechám pošlechtit motor profi firmou + celou elektriku od palubky dopředu Š 110 L a 1202 tedy budu šlechtit tak nějak napřeskáčku mechanicky...2022 - zprovozněné kilo + STK, 2023 zprovozněné STW + STK, 2024 nové přední blatníky kilo + dvěře a lak, 2025 - pošlechtit STW vzhledově, co s MB toť otázka...
12:08:43
21.01.2022
21.01.2022
j_j
16:34:43
19.01.2022
19.01.2022
j_j
-> fanda klofanda: z tiskovin mám jen Údržbu a Seznam ND :) a píšu si Excell s pořízenejma věcma na STW :) kdybys měl o to zájem, mohu poslat emailem...
11:46:10
19.01.2022
19.01.2022
fanda klofanda
Nojo, tak jsem i nejsem z toho jelen. Pro mě je tedy vlastně stále záhada,proč maník ze Znojma má 1202 s číslem z ČB.
Pokud jde obecně o 1202, nemáš staré prospekty nebo reklamní materiály?
Pokud jde obecně o 1202, nemáš staré prospekty nebo reklamní materiály?
10:50:23
18.01.2022
18.01.2022
j_j
tak GO chladiče tak 8000,- grrrrrr......tak bude Š 1202 vzduchem chlazená :)
17:37:30
17.01.2022
17.01.2022
j_j
tak doba STWček ještě přijde :) ale uvidíme....
13:03:49
17.01.2022
17.01.2022
michael
12:34:37
17.01.2022
17.01.2022
j_j
-> fanda klofanda: on se tenkrát prodal za 300 000 ,- www.mototechna.cz/skoda/.
../car.html?id=3132134... ale teď spíš řeším co se svým motorem, dlouho nejel, je v něm rez a glykol cucky - přemýšlím nad GO motoru
22:02:12
16.01.2022
16.01.2022
fanda klofanda
Jo tak to je bomba, stejný vůz, zvláštní věc že ten maník v Okurkově moc šmírem nevoněl, spíše měl úplně jiné zájmy. To jsou paradoxy.
14:19:05
16.01.2022
16.01.2022
j_j
17:02:55
08.01.2022
08.01.2022
fanda klofanda
ok, už jsem to zaregistroval, pošlu.
12:11:03
31.12.2021
31.12.2021
j_j
-> fanda klofanda: ahoj, javurekjan@email.cz
22:19:55
23.12.2021
23.12.2021
fanda klofanda
Znojmo, vidím tě trojmo, ten auťák mám na fotkách, dej mail, nechci to dávat sem, není to mé auto.
19:17:29
21.12.2021
21.12.2021
j_j
jen pro zajímavost...s tím Mercedesem na druhé fotce jezdil často Gott /majitel firmy, kde jsem pracoval ho vozil/
10:23:34
18.12.2021
18.12.2021
Bukaj
-> j_j: Jo, to je ona