skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak nakonec zakládám další kartu, abych nezaplňoval stávající.
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Orf Olivie - komentáře:
15:11:47
26.10.2015
26.10.2015
castrol
zaslúži si zachtranu
14:37:53
26.10.2015
26.10.2015
orf
-> PsychoWard666: brrrr nikdy.....
14:37:13
26.10.2015
26.10.2015
orf
-> Tomáššš: to máš pravdu že svědčí ale to tak postavit někde do muzea jako memento doby. Ale my chceme aby ještě nějaký ten kilometřík spolikala a užívala si jízdy v tomto chaosu. :-)
14:29:05
26.10.2015
26.10.2015
Přema
Jednoduchost sama... no mnoho štěstí, doufám že ji někdy uvidím na srazech.
14:14:54
26.10.2015
26.10.2015
PsychoWard666
Já vím, že by to bylo barbarství, ale z tohohle by byl super českej Hot Rod
13:55:02
26.10.2015
26.10.2015
Tomáššš
hrdza jej svedci nerenovoval by som lak, takto je velmi pekne :)