skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> MOLSO: 

-> castrol: danger to manifold ?



-> djmaso: najlepsie rychlo a zbesilo

-> castrol: no a před startem nějaké ty filmy :?D :D :D
-> djmaso: tak to uz ano



-> djmaso: to tam mas tablet ?

-> djmaso 01.01.17 19:56:36: Drsný omezení a zároveň rozšíření budíctva
.
Ta dílna vypadá suprově po vymalování!

Ta dílna vypadá suprově po vymalování!

No tyvole, to bude skoro už hypersporťák. 

-> castrol: jojo ty co tam jsou :D ale do toho nádechu se dá nějaká žárovka :) nebo led pásek :)
-> djmaso: a svetla nebudu ?
-> Bedřich: jj, díky za info, zajímavé. Já právě že vždycky v soutěžních autech to běží co nejvíc při sloupkách a tyhlety novátorský přístupy na okruzích mně nějak nesedí 

Nejsem konstruktér toho rámu, ale každé kabrio musí mít spojnici nezi zadním obloukem a přední hranou rámu okna výše než je hlava řidiče.Tady jsou zadní trubky vyteženy pod střechu a přední může být tak nízko, protože řidiči neomezuje výhled,šetříš kila a celé auto je tím pádem níže.Střecha je v podstatě karbonový hardtop a je fakt zbytěčné vyztužovat něco co tvoří pouhou siluetu auta.Proto jsou ty rámy v dtm tak daleko od sloupků,proč tahat kilometry zbytečných trubek když stačí jedna rovná.
f30.bimmerpost.com/forums /showthread.php?p=13380568
f30.bimmerpost.com/forums /showthread.php?p=13380568
-> Luky: ono tam u toho bude více aspektů
1- zboříš to a neřešíš kastli
2- váha dolu(těžiště)
3- proč tahat rám tak vysoko, když mohu mít nižší více provázený ale o to pevnější
1- zboříš to a neřešíš kastli
2- váha dolu(těžiště)
3- proč tahat rám tak vysoko, když mohu mít nižší více provázený ale o to pevnější
-> Luky: tipoval bych větší pevnost neohnuté trubky vs ohnuté 

-> Bedřich - zrušená registrace 15.12.16 19:23:40: tohle je divný
Proč to tak je? Tady chápu že dostupný rám tam třeba nesedí, ale jaký důvod to má u toho BMW? To přeci nemůže být náhoda či omyl...

-> Bedřich: jojo myslím si že když ten chromomolibden rozřežu tak na tom budu lépe :D
-> ŠKODA 120 GLS: to už bych nepotřeboval spalovací motor :D :D
2x motor 1x IC víc není potřeba :)
2x motor 1x IC víc není potřeba :)