skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Mates110L: Žádný rám není homologovaný na běžný provoz!
A kolik si za něj dal??
ten rám asi nebude homologovanej na běžný ježdění,co??
-> Tomicraw: Pěkný fotečky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomicraw: Díky za info, takže mám správné informace :o) Držím palce, vím co to obnáší.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Jinak díky, doufám, že když už to vzalo tolik peněz a času, tak už to dodělám, sice nevím termín, ale jednoho krásného dne to bude
Ale jedno vím dobře podruhé bych se už do stavby nepouštěl!!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: Ahoj, tak přesně tak, p.Křistek dělal v HP a samo, že za pár let praxe si udělal svoji firmu
Domluva byla bez problémů, moc ochotný člověk! Bohužel nemá žádné www stránky.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: Ty jo, tohle auto mě nějak unikalo - už jsi v oblíbených a pokud to doděláš podle toho co píšeš, tak to bude pecka. Zajímají mě ty tvoje tlumiče se stavitelnou výškou na předek - na kolik to vyjde a máš nějaký kontakt na p.Křistka (není to náhodou člověk co dělal u Hušky v HP sportingu?)
-> Tomicraw: no tak jsem si to myslel dobře taky jsem o nich přemyšlel-mozná časem
-> Happy: Docela dost
Máš to ve zprávě.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: kolik jsi dal za ty tlumiče??????
jo jo nemec je machr na rámy
-> ZiPik: Rám mě vyšel na 13000,-
-> Tomicraw: na kolik te vysel ten ram, jestli to neni tajny
dik
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomicraw: drsny ram!!!
-> vitezstvi: Jo, právě ten nálet byl, až moc a hlavně to byl čistý ice, ale jednoznačně naše chyba. Jinak gumy se dali.