skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Tomicraw: No paráda - ještě namotat zahradní hadici a můžeš frčet :o) Ne je to moc hezký. Jak je budeš upravovat? Zlatý střed a leštěný límec?
-> Tomicraw: krasny kolecka na kolik vyjdou?? jestli to neni tajny??
nadhera ale oplatilo sa cakat tych 9palcov je krutost
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Krásný kolečka
![32](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
-> Tuner#2: Neboj, třeba bude jednou možnost pořádně zakalit, svět je malý a ten náš s okřídleným šípem ještě menší
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: Super, tak pak nahoď fotky koleček - škoda že to mám trochu z ruky, jinak bych se stavěl, když platíš
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> gabo00000: Tak musíš na přední nápravě upravit spodní uložení tlumiče a vzadu zase horní. Ale nic složitého. Jak to budu mít hotové, tak dám tady fotky.
komplikovana bola prestavba tlmicov??????????
-> Peklo-Evo-Luboš: Můj sen je si někdy s tím autem co stavím zajet předjezdce na nočním prologu Barum rallye. Vím nejsem moc skromný
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: Jasny, my mame jasno, chceme rallye, vrchy jen amatery. Nicmene prave kvuli rallye jsme museli prodat laminaty, dnesni predpisy to proste neumoznujou a to ani ve volnym poharu. A jenom vrchy jsme nechteli, jednak nas to nebere tak jako rallye a pak taky na ne je uz ted auto moc tezky, vlivem vyztuh pro rallye.
-> Peklo-Evo-Luboš: Jinak bych chtěl jezdit KW Bergcup, tedy kopce ve třídě E1-1400, ale to bude ještě chvilku trvat dostat auto do stavu, aby mohlo aspoň trochu konkurovat třeba D.Fišerovi, to se snad ani nedá! Můj sen byl vždy jezdit rallye, ale když si spočítám jak by bylo nákladné jen zázemí na závod a jak by to auto trpělo, tak jsem se rozhodl pro kopce, kde to je po všech stránkách výhodnější!
-> Peklo-Evo-Luboš: Předem se omlouvám, je to přesně tak, jak píšeš. Jestli Vám to vadí, tak ho stáhnu! Musím říct, že se vám to logo vážně povedlo
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ehm, ne ze bych se chtel nejako vmesovat do debaty, ale ten cerveno modry obrazek uplne nahore je logo naseho teamu :-) A kdyz uz do tebe reju, tak se te zeptam, co s tim autem planujes jezdit za souteze ? :-)
no to asi jo
![121](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/121.gif)
-> Mates110L:
No to sice jo, ale asi by mě švábi zastřelili
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ale uznej,že by to bylo fajn spestření našich fádních cest!
-> Mates110L: Jo, tak to je, ale stejně s tím co stavím na cesty nemůžu, ať už je tam rám, nebo není.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![150](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/150.gif)