Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

14:46:04
20.10.2013
Dušan
-> Vrba: zajímá mě jak se to bude chovat ve všech režimech. hlavně spodek.
11:27:36
20.10.2013
Vrba
-> Dušan: Tenhle týden budu upravovat komponenty,takze az v dalších týdnech bude montáž. Záleží jak bude mit cokin cas.
10:40:01
20.10.2013
Dušan
Toto je karta vozu a ne karta na hadky. Vse presunuto do hadek. Ted uz jen brblejte o aute.



A jen tak jak to jezdi ? Uz je elektrika komplet ?
22:26:20
25.06.2013
Qatro
-> Dušan 25.06.13 15:27:29: Volal mě někdo?? 3 3 3 3
22:22:04
25.06.2013
minno
-> Dušan 25.06.13 15:27:29: 3 časom1

-> Čokin: 3 rýchloupínaky nie1
19:14:38
25.06.2013
Čokin
-> Dušan: Minno je jeden z těch co má motor taky na křídlovkách matkách3
15:27:29
25.06.2013
Dušan
-> minno: ja ti to rikal Jaromire :) dej tam ten MPI setrvak.
14:31:15
25.06.2013
minno
-> Vrba: to asi áno, ale elektronika je elektronika :)
12:26:57
24.06.2013
Vrba
-> minno: Tvůj motor nebude mít tak vysoké nároky. Tím ho nechci nijak snižovat,ale myslím,že si s ním poradí i rozdělovač :-)
12:19:20
24.06.2013
minno
-> Vrba: to som zvedavý, potom si to dám aj ja :D
12:05:01
24.06.2013
Vrba
-> minno: 1 uvidíš ten level
08:06:59
24.06.2013
minno
-> Čokin 23.06.13 18:49:13: čo si vymyslel?
06:48:50
24.06.2013
Dušan
-> Čokin: ja to rikam porad ze takovy veci moc rozdelovac nepokryje.
23:07:26
23.06.2013
Kurier Grobar
-> Čokin: 3 1
18:49:13
23.06.2013
Čokin
Když mechanika nestačí je nařadě elektronika199 1
21:35:40
20.06.2013
Dušan
-> Čokin: malo vzduchu 88
21:18:56
20.06.2013
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Přidal jsem ovsa a zatím žádný velký rozdíl 8
22:55:17
15.06.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Eidy: musí jim dát taky pořádně napít 4
23:26:01
10.06.2013
Eidy
-> Čokin: Musíš je nalákat na kus ovsa. Jen tak sami nevylezou.
22:28:20
10.06.2013
Čokin
-> Eidy: Dík, jsem rád, že zavrčel hned na poprvé, byla to úleva, že to člověk aspoň (snad) složil pořádně, aspoň se tak zatím tváří (maže, chladí).

Ted nastává ta druhá část, najít tam ty koně, zatím jsou tam někde schovaní a nechce se jim ven1
Extreme Tyres