Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

22:59:56
09.06.2013
Eidy
-> Čokin: gratulace, pane.4
22:51:09
09.06.2013
Čokin
:)



Škoda Rapid Sport - start engine 1509 ccm number 1
21:56:22
03.06.2013
Eidy
-> Čokin: Tak se těším. Dneska jsem si s Vrbou psal, že to prej brzo bude.

-> Dušan: Jojo, já to rád těsný 40.
21:44:02
03.06.2013
Dušan
-> Eidy: pro tebe to je jedno. Jen ji musí složit hodně na těsnou.3
21:41:18
03.06.2013
Čokin
-> Eidy: Ta tvoje bude našlapaná viděl jsem ji ted v neděli na ponku4
21:23:41
03.06.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Eidy: 40 40 40
21:03:17
03.06.2013
Eidy
-> Čokin: Nene, dobrou prej složí mně. Tak nevím, co dal tobě. 3
20:51:54
03.06.2013
Čokin
-> Ondry: To je spíš otázka na Vrbu, převodovku skládal on, já jen vše nachystal, ale tuším, že říkal že víka úplně neseděli musel dát šrouby místo šteftů, jinak vůle by měli být ok, říkal, že to bude dobrá převodovka, ale to on říká o každé tak nevím......3
20:21:41
03.06.2013
Ondry
-> Čokin: Agregát pěknej, co víka diferáku, montáž, vymezení vůle atd? Žádnej problém?
20:01:13
03.06.2013
Čokin
-> Dušan: Je2
19:02:49
30.05.2013
Dušan
uz je tam pani vedouci ?
18:29:38
30.05.2013
Čokin
-> ŠKODA 120 GLS: Jo jo bude potřeba1
18:10:28
29.05.2013
ŠKODA 120 GLS
koukám, on bude i chladič oleje ? 6
19:29:58
07.05.2013
Pavel P..
-> Čokin: za komárů si třeba na tráboše čekal 10let3
19:28:00
07.05.2013
Čokin
-> Pavel P..: No nevím jestli je to správná cesta, at ho dají od 200. tis v základu a bude se to prodávat. Včera jsem četl nějaký článek o tom jak dlouho zákazník čeká na nové auto. U škodovky to bylo okolo 6 týdnu a ted cituji (pouze na Rapida si musíme počkat 8 týdnu, jelikož je to žádaný model). Docela jsem se zasmál připomělo mě to propagandu za komunistů ta ovšem měla opačný účel.
19:21:47
07.05.2013
Pavel P..
-> Čokin: tak to víš.... nikdo ten trhák nekupuje tak to musej trochu zatraktivnit3
upraveno 1x, naposled 07.05.2013 19:22:08
19:17:59
07.05.2013
Čokin
No to mám teda velkou radost........... 78 už se těším až budu mít tu čest na semaforech159





www.novinky.cz/auto/30122 7-skoda-na-tuningovem-sraz u-ukaze-sportovni-verzi-ra pidu.html
19:12:54
09.04.2013
minno
-> Čokin: nj, dík za info, už som medzičasom ale aj sám zistil čo je to za gufero.
07:17:00
08.04.2013
Čokin
-> minno: Je to originál gufero WV / Audy aspoň jsou na něm tyto znaky rozměr, tady je foto:
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 08.04.2013 07:17:00
19:45:59
24.03.2013
Čokin
-> Maťulo: To jen Tomáš dokumentuje opravu4
Extreme Tyres