skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
19:28:04
21.01.2008
21.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
eee motor...
19:26:57
21.01.2008
21.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Tádýdádýdá.... A to je vše? Hele ten otor by odešel i tobě... Prostě nekvalitní komponenty....
09:14:31
21.01.2008
21.01.2008
R@ZOR
-> Bagrr: No ale i tak to jelo jak sade s favo motorem a 125kovou prevodovkou
Njn, ty kazdej motor zlikvidujes
Njn, ty kazdej motor zlikvidujes
18:12:22
20.01.2008
20.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Ty voe ty si nepamatuješ že s tou 130 byli problémy už od začátku s chlazenim? Pak rupla hlava a ani nová to nevyřešila.... Pak se tam dala ta 136kla a ta měla dejme tomu 500km slávy a šla taky do prdele....
17:16:33
20.01.2008
20.01.2008
R@ZOR
-> Bagrr: Rikals neco jinyho..
20:00:37
19.01.2008
19.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: E-e ta byla po smrti už když sem jí kupoval....
00:24:03
19.01.2008
19.01.2008
R@ZOR
-> frantisek: Jj, je to v rimove, ale uz dost k veceru, tak jsou tmavy..-> Bagrr: Nerikal jsi ze je v dobrym stavu? Po smrti byla az po tech sprintech
19:30:33
18.01.2008
18.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: To se mu to machruje (Fábka vs 130 po smrti )
23:13:37
17.01.2008
17.01.2008
frantisek
čest to je foceny určite v římově ty první fotky co...
19:23:26
14.01.2008
14.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Tak alespoň něco tady žije:-P
00:58:33
14.01.2008
14.01.2008
R@ZOR
-> Bagrr: -> kury: No ty woe, to je debata
17:55:36
12.01.2008
12.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Bys mohl
20:45:28
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Já už ani nevim. A taky sliboval jak to pálí gumy o šířce 195 a taky pěkný prd. Asi zavolám na ochranu spotřebitele, že jsem byl podveden
20:41:35
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Jo a tvrdil ti že to škubne vlečkovou nebo kyvadlovou poloosu? Ono to škube pouze kejvačkový
20:39:59
11.01.2008
11.01.2008
kury
To jsem pak ani tu vlečku nemusel shánět, když ten motor je takovej šmejd
20:39:28
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Tak to je teda podvod. On mi sliboval, že to jde jen přidáním plynu za jizdy. Když na 4ku pri 3000ot dám plyn na podlahu, tak to ten mega krouták přetrhne. Tak to chci teda vratit penize a vratim tam radsi motor ze 120tky
20:36:36
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: On ti zamlčel že fígl na trhání poloos je dát plnej kotel a co nejprudčejš pustit spojku při zařazený trojce a stání na místě? Alespoň on to tak praktikoval
20:34:20
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Ale ja na 0-2000ot prdím. Razor trezor mi sliboval zavodní motor, kterej škube poloosy a ono prd
20:32:16
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> R@ZOR: A já kdybych zadřel motor?