-> milanrejpid: já myslel že minimální konfigurace je kvůli váze. A ten náčrt tak nějak dost nesedí :-)
I ta trubka kolem A sloupku je nějaká masivní... to jen že si pak člověk nadává že to neudělal pořádně. i se to jinak prodává - kdyby se toho člověk zbavoval.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
-> Bery: crmo do toho nedam zas takovej nadšenec nejsem. Chci si to jen zkusit a zablbnout si.
Pasy na rozperu mezi zadni tlumiče.

Pasy na rozperu mezi zadni tlumiče.
35 mm CrMo tolik neváží a funkce rámu - viz Václav.. s palubkou si poradíš. Ostatně co tam mají kity? kam budete vázat pásy?
Ale to se vejde, viz homologační list. Sem fotka přidat nejde.
-> vhml 28.02.23 09:41:35: musím mít i palubku
myslíš že mám dát aspoň i tu pod palubku?

-> milanrejpid 28.02.23 09:38:59: jo, pár kilo se ušetří. Ta pevnost rámu je pak ale v prdeli, jak to není uzavřenej profil vepředu.
-> vhml 28.02.23 09:15:18: to co jedu je tohle minimální konfigurace a to jsem dal ještě o dost víc než jsem měl
Aby se neřeklo že nic nedělám
pomalu se rodí v dílně ségra rapida 


-> ZdrubT: děkuji kamarade 

Hezké fotečky.

-> milanrejpid: ja som si ho vyrobil . Kúpiť sa to nedá.
-> MVM: bez vedení mam taky. Ale chtěl bych ten poradny s vedením 

-> Polyš 17.12.22 09:35:47:
To je něco podobnýho jako když někdo používá Pragandu a někdo normální kuchyňskou sůl. Oba dva maji na konci uzený. Asi tak.

-> MVM: Používám obyčejný bez vodícího trnu,a nikdy nebyl problém.
-> milanrejpid 12.12.22 16:39:33: Není to jen obyčejný vystružnik ale spíš pripravek s vodicim trnem na výstružnik.
Mam na Vas dotaz nemáte tady prosím někdo na prodej vystruznik na svislý čep?? Díky moc
-> Petr Urban: už se nám to nechtělo moc trápit a také není všem dnům konec uvidíme jak to vše bude držet a třeba příští rok před zimou to tam vezmu ještě jednou. 
