skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
-> milanrejpid: A je to reálný? Ta 1,6 byla přímý vstrik, 16ventil, teď nereknu kolik to mělo plnící tlak, ale jel se tam FIA benzin, a hrozne moc záleželo jak se uchladil mezichladič. Tam byly % výkonu dolů vůči teplotě v tabulce/grafu...
-> MVM: no sem na to strašně zvedavej co to bude dělat ale hlavně zda mi to vůbec bude fungovat a pojede to ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> milanrejpid: No pěkný. 200 mělo 1,6 Cupovy Renault Clio RS. S tím jsem prožil 2 roky na závodech. To uz s tim cvičí slušně..
-> havlik: Je to nástřik jak na písty, ventily, spalovací prostor v hlavě, svody a výfukovou část turba.
-> MVM: Chtěl bych se dostat na 200 koní....![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.cerakote.com/shop/... /piston-coat-air-cure
-> MVM: Chtěl bych se dostat na 200 koní....
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.cerakote.com/shop/... /piston-coat-air-cure
-> milanrejpid: Jaký cílový výstupní hodnoty ten motor bude mit?
-> Milan 136: To bude spis keramický povrch na svody případně turbo aby nevyzarovalo horko do motoraku
-> milanrejpid: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Fifa: jojo povedla díky moc ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> milanrejpid: Příruba se nakonec povedla, pěknej pokrok
![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> milanrejpid 27.11.21 16:50:58: to se uvidí na jaře.
-> Eidy: ty snad už potřebovat nebudu doufám že tímhle jich naberu dost![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> milanrejpid:
Ala pamatuj, že rychlý pruhy jsou za 10.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)