
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
-> milanrejpid 27.03.19 20:22:59: Super, těším se na nějakou společnou akci 

-> milanrejpid: No pěkný. Gratuluju.
-> Tuner#2: díky.
Tak dnes se start povedl. Ještě pár much mám ale ty snad odstraním.
-> pavucina: ještě jednou díky moc za vše.
Tak dnes se start povedl. Ještě pár much mám ale ty snad odstraním.
-> pavucina: ještě jednou díky moc za vše.

-> milanrejpid: Ve středu prý vrčíte, tak držím palce 

-> Eidy: no sem na to hodně zvědavej.
-> Dušan: jojo to mě čeká dneska musím si ušít popruhy.
-> Dušan: jojo to mě čeká dneska musím si ušít popruhy.

Napřed bych si ale podvázal ramena ať se jedna z poloos nechová jak mixík.
-> milanrejpid: Teď můžeš malovat čáry na asfalt. 

Tak po velkém trápení rapid osaze převodovkou 3.9 kalmar diferak a hřídel, keramickou lamelou Renovak.
-> milanrejpid: Hmm, podle drážkování tipuju na 130?
No skoda, ze ta lamela nemá pruziny... Ale uvidi se, sám jsi videl, jak se stim dá jezdit na Turboritu
Kazdopadne si nech setrvak stocit dle charakteristiky pritlacaku vs tloustka lamely... I pak si to bude dobrých par set kilometru sedat

Kazdopadne si nech setrvak stocit dle charakteristiky pritlacaku vs tloustka lamely... I pak si to bude dobrých par set kilometru sedat
-> Dušan: sz.
Dneska turbo zpět na svém místě ještě musim sešit návlek na turbo.
Dneska turbo zpět na svém místě ještě musim sešit návlek na turbo.
-> milanrejpid: mě byla ta HDS nejpříjemnější. Ono záleží kolik výkonu do toho pošleš
. Přitlačák 1.6 a nebo tu sport verzi ?

-> Dušan: tvrdej měl sem do teď hds směs lamelu a bojím se že to bude klouzat. Tak když budu dávat převodovku tak ji rovnou i dám. 

-> milanrejpid: pritlacak mas jakej ? Prokluzovala ti klasika ?