skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
co říct?=) všichni ji známe někteří i máme a všichni jí chceme=) koho? ..no přece úžasnou škodu rapid=) v mém případě pojmenovanou karkulka ..samozřejmě že pro svou barvu=)
tenhle rapídek se mi dostal pod ruku LÉTA PÁNĚ 2008 a zrovna bylo jaro:-D netrvalo ani čtrnáct dní od koupě a už jsem doplatil na doslova vražednou kombinaci "rychlá" jízda (tachometrových 140)/léty prověřené takzvané "tlumiče"(ve skutečnosti držáky náprav s karoserií:-D)/naprosto "bezpečné" pneu (165/80) a v hlavní roly s nárazovým větrem vytvořeným od protijedoucího auta (fabie od autoškoly) po sloučení těchto jinak neškodných faktorů sem dostal několik po sobě jdoucích smyků (z nichž ten předposlední se mi líbil nejvíc, jelikož jsem jel téměř zadkem napřed:-D a protože se jednalo o stranu vodičovu měl sem vše hned z první ruky=) ...popravdě sem měl otřenou rezavou brusli na trenclích abych nezačal válet sudy o=). naštěstí pro mě se nic podobného nekonalo zato sem druhou stranou štrejchnul o koleje které vedly podel silnice a následovala cca desetivteřinová (možná pěti nevim ale v tý chvíli trvá i každý mrknutí oka snad věky) jízda bokem po kolejích. verdikt: lehce sedřenej zadní blatník, zohýbaný úhlový i podélný rameno a jejich uložení v karoserii, á sloupek prodřenej do tvaru v od jízdy po koleji a zohýbaný dveře (trošku=) + pokuta od kluků švestkových 1500 korun českých za vysokou rychlost.
z blíže nespecifikovaných důvodů (holka:-D ) se mi oprava protáhla přes celé léto až do konce podzimu ..nutno však říct že se vyvařovalo vše co se dalo a některé věci se rovnou upravovaly. nakonec vše dopadlo dobře a auto se stihlo přepsat ještě před zavedením největšího omylu lidstva (nebo spíš prasečáku jak se dá nazývat naše politická scéna) ekologické dani.
přes zimu dostala karkulka docela zabrat=( namátkou můžu zmínit: přední blatníky včetně čela vše od mých (tehdy) častých offroadových vyjížďkách ...neboť co si budeme namlouvat jako mladý a nevyřáděný člověk vyhledávající zábavu je schopný uchílit se k lecčemu, navíc když jak všichni dobře víme za "normálních" podmínek se sériovými 62,5 koňmi pod kapotou našich okřídlených miláčků té zábavy moc není. další je třeba odloupnutý "lak" spolu s promáčknutím kapoty kufru od převozu motoru (nebýt našich krásných silnic o které se nám páni silničáři tak dobře starají mohla být má kapota stále krásná=(... ) výměna převodovky (očesané zuby téměř na všech rychlostech ..ani se mě neptejte jak se to stalo protože sám nevim:-D) výměna motoru poté co sem jezdil cca čtvrt roku "bez oleje" (ve skutečnosti tam byl ale málo ho bylo=( sem motor zadřel po prudkém bržděí kdy se olejový systém zavzdušnil a nebyl už schopný natlakovat se(zhruba po dvou minutách se odporoučel chudinka jeden) a jednou mi prasknul přítlačák takže sem měl místo spojky jenom salát:-D ...o dalších prohřešcích na tomto krásném autě naštěstí nevím (nebo si nevzpomenu momentálně:-D a snad sem už žádné ani nepřibudou=)
ÚPRAVY:
-ZAVAŘENÍ "OKAPNIČEK" A TROJÚHELNÍČKU ZA ZADNÍMI ČNÍMI
-LÉTO 2009 UDĚLAL SEM SI RADOST PŘEKRÁSNEJMA=) PŘEVAASTNÍ VÝROBA
-ZÁSTAVBA ZADNÍCH SEDAČEK Z PEUGEOT 405 ..SE STŘEDOVOU OPĚRKOU=)
-PALUBKA Z PEUGEOT 405 -STÁLE VE VÝVOJI- JE TAM, FUNGUJE VŠECHNO, ALE PŘEDĚLÁVAJÍ SE BUDÍKY A STŘEDOVÝ PANEL DOSTÁVÁ NOVÉ KOMPONENTY (JINÉ RÁDIO, LCD MONITOR, JINÁ HEJBLÁTKA NA TOPENÍ A JINÁ TLAČÍTKA A ČUDLÍTKA MÍSTO TĚCH STÁVAJÍCÍCH
-NA ŘADĚ JE TAKÉ INSTALACE SEDAČEK Z VOZU ALFA ROMEO (TYP NEVIM NEZNÁM) POKRAČOVÁNÍ HNED JAK ROZTAJE SNÍH A PUSTÍ MĚ K AUTU:-D
-NĚJAKÝ REPRO TAM TAKY JE ..PÁR BLAUPUNKTŮ A NĚJAKÝ MAGNATY, V GARÁŽI MAM TAKY BASÁK A ZESIK (U OBOU VÝROBCE NEIDENTIFIKOVATELNÝ:-D ) ŽÁDNÝ ZÁZRAK ALE V TOMTO SMĚRU SI NECHCI HRÁT NA ZLATOU RYBKU
-MOTORU SME S TÁTOU UDĚLALI "LADĚNÉ" SVODY 4-1 KDE HLAVNÍM PARAMETREM BYLA CO MOŽNÁ NEJVÍC STEJNÁ DÉLKA VŠECH VĚTVÝ A JAKÝS-TAKÝS ZÁKLAD V PODOBNOSTI SE SVODAMA ZÁVODNÍMA
-TAKOVOU DALŠÍ RÁDOBY ÚPRAVOU JE ZKRÁCENÍ PŘEDNÍCH PRUŽIN KTERÉ MI BYLO Z HLEDISKA FINANČNÍHO NEJBLIŽŠÍ ..I KDYŽ NE ZROVNA NEJŠŤASTNĚJI VYBRANÉ=( VŠAK ZAČÍNAT SE MUSÍ POMALU...
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
TO SNAD ANI PSÁT NEBUDU PROTOŽE ČLOVĚKA NAPADAJ VĚCI I ČASEM KDYŽ NĚKDE NĚCO OKOUKÁ A TAK PODOBNĚ. NO A PSÁT ŽE UDĚLÁM TOHLE A TAMTO JE STEJNÉ ASI JAKO KDYŽ SE ZAČNE POUŽÍVAT KOUZELNÉ SLOVÍČKO "KDEYBY" :-D ..TAKŽE RADŠI ŽÁDNÝ PÝŘENÍ A KOCHÁNÍ SE DOPŘEDU ...HEZKY VÁS POSTAVIM PŘED HOTOVOU VĚC A BUDE :-P ..STEJNĚ JE TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ PROTOŽE JINAK PAK VAJ DOHAY A FÁMY KTERÝ DOKÁŽOU ČLOVĚKA NAKONEC NEJEN NAŠTVAT ALE I ZESMĚŠNI
JINAK KDYŽ BUDETE COKOLIV CHTÍT NAPSAT ...VY CO NÁHODOU ZABLOUDÍTE AŽ SEM... TAK MŮŽETE DO KOMENTÁŘŮ RÁD SI S VÁMI VŠEMI POPOVÍDÁM O ČEMKOLIV TÝKAJÍCÍHO SE AUT ..AŤ UŽ TĚCH KTERÁ JSOU V NÁZVU TĚCHTO WWW ...NEBO JINÝCH=)
Tak po létech zpět :-)
Jak čas šel věci se měnily a měnily, rapida jsem daroval kamarádovi že se o něj postará... Po létech nic nedělání. Jsem se s ním dohodl na vrácení . Co vám budu povídat , rapid za celou tu dobu oficiálně nejezdil a reálně taky téměř ne. Stav? Dodám foto ale docela mě to vyděsilo , vlastně jsem sem ani pořádně nedodal fotky interiéru když byl v plné kráse . No shrnout se to dá i takhle: interiér vybydlenej úplně na plechy, palubka vyměněná za torzo nějaký felicie sedačky pryč, vejfukový svodu co sem dělal pryč ..startér vyměněnej za favorita ale ani nevyměnil ozubení takže nenastartuje , nárazníky pryč adokonce i vytrhnul elektriku a natáhl místo ní jen pár nejdůležitějších drátů :-D celí to nabarvil šedym základem prásknul čelní sklo a hodil pod plachtu. Teď nevím jestli brečet nebo se smát . Ale co vím že je třeba začít s ozdravnou kůrou :-) moc se na to těším tak budu informovat.
tenhle rapídek se mi dostal pod ruku LÉTA PÁNĚ 2008 a zrovna bylo jaro:-D netrvalo ani čtrnáct dní od koupě a už jsem doplatil na doslova vražednou kombinaci "rychlá" jízda (tachometrových 140)/léty prověřené takzvané "tlumiče"(ve skutečnosti držáky náprav s karoserií:-D)/naprosto "bezpečné" pneu (165/80) a v hlavní roly s nárazovým větrem vytvořeným od protijedoucího auta (fabie od autoškoly) po sloučení těchto jinak neškodných faktorů sem dostal několik po sobě jdoucích smyků (z nichž ten předposlední se mi líbil nejvíc, jelikož jsem jel téměř zadkem napřed:-D a protože se jednalo o stranu vodičovu měl sem vše hned z první ruky=) ...popravdě sem měl otřenou rezavou brusli na trenclích abych nezačal válet sudy o=). naštěstí pro mě se nic podobného nekonalo zato sem druhou stranou štrejchnul o koleje které vedly podel silnice a následovala cca desetivteřinová (možná pěti nevim ale v tý chvíli trvá i každý mrknutí oka snad věky) jízda bokem po kolejích. verdikt: lehce sedřenej zadní blatník, zohýbaný úhlový i podélný rameno a jejich uložení v karoserii, á sloupek prodřenej do tvaru v od jízdy po koleji a zohýbaný dveře (trošku=) + pokuta od kluků švestkových 1500 korun českých za vysokou rychlost.
z blíže nespecifikovaných důvodů (holka:-D ) se mi oprava protáhla přes celé léto až do konce podzimu ..nutno však říct že se vyvařovalo vše co se dalo a některé věci se rovnou upravovaly. nakonec vše dopadlo dobře a auto se stihlo přepsat ještě před zavedením největšího omylu lidstva (nebo spíš prasečáku jak se dá nazývat naše politická scéna) ekologické dani.
přes zimu dostala karkulka docela zabrat=( namátkou můžu zmínit: přední blatníky včetně čela vše od mých (tehdy) častých offroadových vyjížďkách ...neboť co si budeme namlouvat jako mladý a nevyřáděný člověk vyhledávající zábavu je schopný uchílit se k lecčemu, navíc když jak všichni dobře víme za "normálních" podmínek se sériovými 62,5 koňmi pod kapotou našich okřídlených miláčků té zábavy moc není. další je třeba odloupnutý "lak" spolu s promáčknutím kapoty kufru od převozu motoru (nebýt našich krásných silnic o které se nám páni silničáři tak dobře starají mohla být má kapota stále krásná=(... ) výměna převodovky (očesané zuby téměř na všech rychlostech ..ani se mě neptejte jak se to stalo protože sám nevim:-D) výměna motoru poté co sem jezdil cca čtvrt roku "bez oleje" (ve skutečnosti tam byl ale málo ho bylo=( sem motor zadřel po prudkém bržděí kdy se olejový systém zavzdušnil a nebyl už schopný natlakovat se(zhruba po dvou minutách se odporoučel chudinka jeden) a jednou mi prasknul přítlačák takže sem měl místo spojky jenom salát:-D ...o dalších prohřešcích na tomto krásném autě naštěstí nevím (nebo si nevzpomenu momentálně:-D a snad sem už žádné ani nepřibudou=)
ÚPRAVY:
-ZAVAŘENÍ "OKAPNIČEK" A TROJÚHELNÍČKU ZA ZADNÍMI ČNÍMI
-LÉTO 2009 UDĚLAL SEM SI RADOST PŘEKRÁSNEJMA=) PŘEVAASTNÍ VÝROBA
-ZÁSTAVBA ZADNÍCH SEDAČEK Z PEUGEOT 405 ..SE STŘEDOVOU OPĚRKOU=)
-PALUBKA Z PEUGEOT 405 -STÁLE VE VÝVOJI- JE TAM, FUNGUJE VŠECHNO, ALE PŘEDĚLÁVAJÍ SE BUDÍKY A STŘEDOVÝ PANEL DOSTÁVÁ NOVÉ KOMPONENTY (JINÉ RÁDIO, LCD MONITOR, JINÁ HEJBLÁTKA NA TOPENÍ A JINÁ TLAČÍTKA A ČUDLÍTKA MÍSTO TĚCH STÁVAJÍCÍCH
-NA ŘADĚ JE TAKÉ INSTALACE SEDAČEK Z VOZU ALFA ROMEO (TYP NEVIM NEZNÁM) POKRAČOVÁNÍ HNED JAK ROZTAJE SNÍH A PUSTÍ MĚ K AUTU:-D
-NĚJAKÝ REPRO TAM TAKY JE ..PÁR BLAUPUNKTŮ A NĚJAKÝ MAGNATY, V GARÁŽI MAM TAKY BASÁK A ZESIK (U OBOU VÝROBCE NEIDENTIFIKOVATELNÝ:-D ) ŽÁDNÝ ZÁZRAK ALE V TOMTO SMĚRU SI NECHCI HRÁT NA ZLATOU RYBKU
-MOTORU SME S TÁTOU UDĚLALI "LADĚNÉ" SVODY 4-1 KDE HLAVNÍM PARAMETREM BYLA CO MOŽNÁ NEJVÍC STEJNÁ DÉLKA VŠECH VĚTVÝ A JAKÝS-TAKÝS ZÁKLAD V PODOBNOSTI SE SVODAMA ZÁVODNÍMA
-TAKOVOU DALŠÍ RÁDOBY ÚPRAVOU JE ZKRÁCENÍ PŘEDNÍCH PRUŽIN KTERÉ MI BYLO Z HLEDISKA FINANČNÍHO NEJBLIŽŠÍ ..I KDYŽ NE ZROVNA NEJŠŤASTNĚJI VYBRANÉ=( VŠAK ZAČÍNAT SE MUSÍ POMALU...
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
TO SNAD ANI PSÁT NEBUDU PROTOŽE ČLOVĚKA NAPADAJ VĚCI I ČASEM KDYŽ NĚKDE NĚCO OKOUKÁ A TAK PODOBNĚ. NO A PSÁT ŽE UDĚLÁM TOHLE A TAMTO JE STEJNÉ ASI JAKO KDYŽ SE ZAČNE POUŽÍVAT KOUZELNÉ SLOVÍČKO "KDEYBY" :-D ..TAKŽE RADŠI ŽÁDNÝ PÝŘENÍ A KOCHÁNÍ SE DOPŘEDU ...HEZKY VÁS POSTAVIM PŘED HOTOVOU VĚC A BUDE :-P ..STEJNĚ JE TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ PROTOŽE JINAK PAK VAJ DOHAY A FÁMY KTERÝ DOKÁŽOU ČLOVĚKA NAKONEC NEJEN NAŠTVAT ALE I ZESMĚŠNI
JINAK KDYŽ BUDETE COKOLIV CHTÍT NAPSAT ...VY CO NÁHODOU ZABLOUDÍTE AŽ SEM... TAK MŮŽETE DO KOMENTÁŘŮ RÁD SI S VÁMI VŠEMI POPOVÍDÁM O ČEMKOLIV TÝKAJÍCÍHO SE AUT ..AŤ UŽ TĚCH KTERÁ JSOU V NÁZVU TĚCHTO WWW ...NEBO JINÝCH=)
Tak po létech zpět :-)
Jak čas šel věci se měnily a měnily, rapida jsem daroval kamarádovi že se o něj postará... Po létech nic nedělání. Jsem se s ním dohodl na vrácení . Co vám budu povídat , rapid za celou tu dobu oficiálně nejezdil a reálně taky téměř ne. Stav? Dodám foto ale docela mě to vyděsilo , vlastně jsem sem ani pořádně nedodal fotky interiéru když byl v plné kráse . No shrnout se to dá i takhle: interiér vybydlenej úplně na plechy, palubka vyměněná za torzo nějaký felicie sedačky pryč, vejfukový svodu co sem dělal pryč ..startér vyměněnej za favorita ale ani nevyměnil ozubení takže nenastartuje , nárazníky pryč adokonce i vytrhnul elektriku a natáhl místo ní jen pár nejdůležitějších drátů :-D celí to nabarvil šedym základem prásknul čelní sklo a hodil pod plachtu. Teď nevím jestli brečet nebo se smát . Ale co vím že je třeba začít s ozdravnou kůrou :-) moc se na to těším tak budu informovat.
KARKULKA/rapid130 - komentáře:
22:42:54
29.09.2008
29.09.2008
MATTESS
-> jackson666: si nedáš pokoj?
22:36:55
29.09.2008
29.09.2008
jackson666
-> Czert: se těšim až dobrousim nabarwim a konečně začnu ladit interier aby to wypadalo taky k swětu
21:42:17
29.09.2008
29.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: To je síla ten popis
21:13:40
29.09.2008
29.09.2008
Czert
-> MATTESS: to je moc...
21:04:14
29.09.2008
29.09.2008
havlik
ta palubka je přísná. A to jsi někde rozmrdal ty?
20:59:30
29.09.2008
29.09.2008
MATTESS
20:53:06
29.09.2008
29.09.2008
Czert
jj...ta palubka fakt nevypada zle...