skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
-> TUNER: Aha tak to je mozne, me se taky zdalo ze se tam matka bude spatne dostavat. No uvidime jak to pujde
-> PepaS: Ani už nevim,ale myslim že tam nebylo místo na tu matku zespoda...

-> TUNER: proc si to delal z 6ky?
-> PepaS: No přední jsem si vyrobil z 3 mm + zezadu navařil ještě matky a ty zadní mam ze 6 mm a závit přímo do materiálu....

-> TUNER: Toz to si budes muset na tu fotku pockat do pondeli. Konecne uz budu mit matros na patky na ram tak snad se i to nekam pohne. Z kolikatky je mas ty? Ja jsem si nechal naohybat polotovar z 3mm plechu.
-> PepaS: Ne ne,jen si vyfoť tu svou....Tu mou bych poznal a to by jsi pak viděl ten mazec za autorský práva atd....


-> TUNER: To tu jeste nemam, tak to budu muset napravit. Hned o vikendu ho vyfotim a hodim ho sem. :) Nebo muzu pouzit nejakou od tebe

-> PepaS: A fotku rádijka sem nedáš jooooo,teeeda to je ostuda.....


Tak konecne jsem zase neco udelal na aute.
Sundal jsem pr blatnik a chystam pod nimi vse na vyvareni a dnes jsem dovezl nejake veci z komaxitu (stabik, zadni pruziny, pedalovou konzoli s pedaly)
Sundal jsem pr blatnik a chystam pod nimi vse na vyvareni a dnes jsem dovezl nejake veci z komaxitu (stabik, zadni pruziny, pedalovou konzoli s pedaly)
-> Hanuš: Nechci, uz mi lezi hodne dlouho doma tak doufam ze uz konecne brzi zahraje, je fungl novy a jeste nehral :) Ale TUS je svine ze? Ja si doufam chvili s tou moji sestavou vystacim.
Radio uz menit nebude potreba. A se spiritama jsem zatim spokojeny. Uvidime jak bude hrat ten Sub
Radio uz menit nebude potreba. A se spiritama jsem zatim spokojeny. Uvidime jak bude hrat ten Sub
-> PepaS: koukám na audio. Zdá se mi takový povědomý. Nechceš se zbavit Hertze????
on je jeden málo


PepaS-já jsem ten blázen na červené Guzzi 350. Malý veteránek se spešl zvukem

-> Vita: Na cem jezdis? Na zelene Ninji jsem to ja, jsem na Trampovi skoro kazdou nedeli a nekdy i v sobotu.
PepaS-čau ,jsme na tom stejně. Přes víkend jezdím na mašině. Dělám rekonstrukci baráku a jezdím domů nejdříve v 5. Rapid je vyvařený, má udělané nápravy, brzdy, lak asi na začátku července. Jinak jsem tě minulý víkend potkal u Trempa, dojels na Kawě,ale asi jsi mě nepoznal a já si taky nebyl jistý....
aktualizoval jsem trochu popis

Tak to jsem na tom stejně
-> PepaS: Není čas co? S tím se taky potýkám pořád a je ho čím dál tim méně...
no a jeste musim taky udelat nejake veci na Rapidu spotrebaku. (chci udelat napravy a pri te prilezitosti tam hodit i 250 pruziny a pritvrdit tlumice). A dodelavam konecne box na subwoofer.
posledni dobou sem na to skoro vubec nesahl
