skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
Janci398 - komentáře:
-> Kapřík: M@M je Miro Mačada. robil motory chalanom co jazdia na pezinskej babe. Hlava je znizovana asi 0,3 a KP neviem presne, bolo to pred 3 rokmi. Zapalovanie je obycajny rozdelovac zo 120.
-> Janci398b: ahoj koukám, čtu popis u auta a popis motoru a zaujala mě věta: "odhadovaný výkon 76 KW". To má tedy pan mistr poměrně hodně bujnou fantazii
V té konfiguraci kterou tam máš popsanou tam tolik nebude
Jedině, že by tam byly nějaké úpravy, které tu napsané nemáš.. O kolik ta hlava byla snižovaná? KP? Zapalování?
Btw: kdo je mistr M&M?


Btw: kdo je mistr M&M?
-> francomk: jaky tuzing, vsak zvonku mam iba kolesa a folie co je vidiet ako zmena nic viac...
-> Janci398b: Tak to teba som dneska ráno videl na hospodárskej? A ja reku, že čo to za tuzená škodovica
Ale inak kolbúk dole, dobrý stroj


-> Janci398b: odloz mi zadnu hladku kapotu, nemozem ta nikde chytit, kde sa furt tulas? 

-> MOLSO: neozilo, cert zemrel. stoji na dvore bez papierov v stadiu rozkladu
-> Janci398b: no super takze to zase ožilo 

povoz ma 95 koni. za pomoc skladania kujem TT_daniel a Dodiusovi..... a mojej pravej nohe, ktora stlmila pad kluky na zem

nastupca nie, len povoz. 

-> škodec: ty si ho ešte nevidel??
-> Janci398b: coze to je...ze by novy nastupca?
jedine cenne co ma je benzin a aj to tak 10-15 litrov a to je 10-15 euro inak nist.. konec
-> Janci398b: ale taká haraburda to neni .... to mi nehovor .. toto autíčko malo vždy dačo do seba .. a stále aj má ...
-> Janci398b: Prečo toľko pesimizmu?

auto uz je v prdeli. dojazdiva. je to len crep kery ma uz len doveze z bodu A do budu B.
lahky zotrvak nie je na dlho, mne vydrzal 60 tisiv km ked to vsetko spocitam, ale uz len to ze je lahky tak kluka nevydrzi. kluka je uchytena len na 3 miestach z coho je jasne ze sa zohyba za normalnej jazdy a v otackach za ohyba velkou rychlostou a tak jedneho casu je to prestane bavit a puk. na to je tam taky tazky originalny zotrvak aby sa kluka roztacala pomalsie a vyhlo sa prudkym sekom do nej.
-> suri: tak ja mam nevyvazeny a mam nabehanych s nim cca 15tisic km a v pohode...myslim si ze u jana mohla byt aj inde chyba...predsa ber to ze tocil na 5.stupni 6,5tisica tak neviem jak budes jazdit ty,ale ja toto nedosahujem ani v sne
-> TT_daniel: práve nie , musel by som zháňať firmu .
-> suri: ked mas moznost tak si ho daj vyvazit a nic nestratis
-> Janci398b: to mi chceš natvrdiť že tých maximálne 10gr nevyváženosť zlomí kľuku? a nebude to tou 100 násobne väčšiou nevyváženosťou zotrváku? len sa informujem lebo ste tvrdili že vyvažovať zotrvák je zbytočné a ja sa potrebujem poradiť či teda vyvážiť alebo nie . nie som až tak múdry na motory ako vy . poraď díky