skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto jest muj rapídek, ktereho jsem vyměnil s taťkou za skodu formana, páč po rapidu jsem toužil už od mala když nás v něm tata vozyl po výletech a když ho chtěl začít využívat na ježdění do práce musel jsem zasáhnout, přišla mi ho na to škoda!!! Je to na muj vkus krásná kára!!! I když deně v práci projíždím moderní i luxusní stroje, tak mě k nim nejak nic neláká.
Asi jako každy mlady tuner jsem mel sve napady a i když nebyli koruny tak jsem ladil a ladil, asi nebylo vždy vše uplne nejlepší ale dělal jsem vse se snahou o hezke spracovani a funkčnost!
Asi jedina dosavadní uprava ktera si zaslouži komentař byl new motor osazen vstřikovaním BMM s malími upravami. makalo to celkem hezky až na problemi se směsí při volnoběhu, coš se pak take vyresilo ale moturek sel opět ven pač muj tok myslenek mýři jinam.
Niní už se pracuje a vydeláva a me představy o rapidu se uceluji, tak jen doufam že to dotahnu do konce a bude z rapidka pěknej sportacek na nedelni vyjiždku.
Niní Rapídek spinká v garáži bez STK a já na nej nemám vůbec čas
Velký plány, když budou velký koruny ;-)
Podvozek
- Kola Mangels 15/7 + 15/8 pěkně v chromu a 0 et .... bohužel když jsem na ně ušetřil tak už je přestali vyrábět :-( tak přišla nahradní alternativa Borbet BS 15" taktež dva rozměry 7 a 8"
- pneu Toyo T1R 195/50 R15 a 215/45 R15
- HP tlumiče + pera
- 19 stabilizator
- new svislí + všechny čepi, zavěsy a silembloky-ty co pujdou sehnat tak tvrdší
- samosebou vystužení náprav dle LA + asi i více a v jistých místech vystužení i karoserie
Motor
- budou dva asi na sřídačku lechce poladěna origo 136 a pak pořadna Kobyla 1.8 16ventil..... možná ještě poladěná a mooožná se bude laborovat s turbem?? ... to má ale čas, nad tím budu uvažovat až po pocitech jaky budou po svezeni s originalem
Výfuck
- v plánu je v chromu a na štorc
Převodovka
-budu duvěřovat serii 5Q se stálím zaběrem 3.9 a když mě opustí tak se hold bude šetřit na sportovní upravu pro více koní
Brzdy
- 22 brzd. válec
- v předu vnitřně chlazene kotouče a navedení naporoveho vzduchu přímo k nim .... aby nedocházelo k přehřivání a snížení učinku
- v zadu skusím zachovat bubny a budou 22válečky, ale....jelikoš bude zadek o něco těžší kvuli jinému motoru tak možná přijdou na řadu i kotouče?
Karoserie
- uprava, možná změna lemů díki širokým kolům
- možná náporový přítlak .... vedení vzduchu přes chladič nad kapotu
- přemístění akumulátoru nebo nadrže do kufru??? to si taky ještě promyslím
- křidilko ale to jen jestli bude opravdu elegantní jinak žadné laminátové srandičky na nej plácat nebudu
Interier
- přečalounění sedadel muj sen je modrá alcantra, nebo semiš lemovaná kůží
- přečalounění stropnice
- v preparovat střešní šíbr (elektricky)
- palubní PC (Wv)
- vakuové pokovení skel do zrcadlové barvy
Audio
- to se uvidí, na to to nejede takže žadná masírka, ale hrát bude
Něco z Mišakovy produkce.......... díky bracha ;-)
Tak dne 12.10.08 cca v 16:15 jsem skurvil co jsem mohl!!! Rapídek nemá předek :-(
Tak rychle si člověk muže posrat svuj sen, ale co se da delat Rapidek už je řadne obrečen a ted bude hold trochu vic prace.
Rozebran předek, zjištěny škody....nakoupeny dili, v mezičase jsem vyndal spojku, pač po nehode zustala zasperovana 3 a rapidek byl netlacitelny.
A ted opět cheeení pod dekou a asi chvili cheneti bude.
Asi jako každy mlady tuner jsem mel sve napady a i když nebyli koruny tak jsem ladil a ladil, asi nebylo vždy vše uplne nejlepší ale dělal jsem vse se snahou o hezke spracovani a funkčnost!
Asi jedina dosavadní uprava ktera si zaslouži komentař byl new motor osazen vstřikovaním BMM s malími upravami. makalo to celkem hezky až na problemi se směsí při volnoběhu, coš se pak take vyresilo ale moturek sel opět ven pač muj tok myslenek mýři jinam.
Niní už se pracuje a vydeláva a me představy o rapidu se uceluji, tak jen doufam že to dotahnu do konce a bude z rapidka pěknej sportacek na nedelni vyjiždku.
Niní Rapídek spinká v garáži bez STK a já na nej nemám vůbec čas
Velký plány, když budou velký koruny ;-)
Podvozek
- Kola Mangels 15/7 + 15/8 pěkně v chromu a 0 et .... bohužel když jsem na ně ušetřil tak už je přestali vyrábět :-( tak přišla nahradní alternativa Borbet BS 15" taktež dva rozměry 7 a 8"
- pneu Toyo T1R 195/50 R15 a 215/45 R15
- HP tlumiče + pera
- 19 stabilizator
- new svislí + všechny čepi, zavěsy a silembloky-ty co pujdou sehnat tak tvrdší
- samosebou vystužení náprav dle LA + asi i více a v jistých místech vystužení i karoserie
Motor
- budou dva asi na sřídačku lechce poladěna origo 136 a pak pořadna Kobyla 1.8 16ventil..... možná ještě poladěná a mooožná se bude laborovat s turbem?? ... to má ale čas, nad tím budu uvažovat až po pocitech jaky budou po svezeni s originalem
Výfuck
- v plánu je v chromu a na štorc
Převodovka
-budu duvěřovat serii 5Q se stálím zaběrem 3.9 a když mě opustí tak se hold bude šetřit na sportovní upravu pro více koní
Brzdy
- 22 brzd. válec
- v předu vnitřně chlazene kotouče a navedení naporoveho vzduchu přímo k nim .... aby nedocházelo k přehřivání a snížení učinku
- v zadu skusím zachovat bubny a budou 22válečky, ale....jelikoš bude zadek o něco těžší kvuli jinému motoru tak možná přijdou na řadu i kotouče?
Karoserie
- uprava, možná změna lemů díki širokým kolům
- možná náporový přítlak .... vedení vzduchu přes chladič nad kapotu
- přemístění akumulátoru nebo nadrže do kufru??? to si taky ještě promyslím
- křidilko ale to jen jestli bude opravdu elegantní jinak žadné laminátové srandičky na nej plácat nebudu
Interier
- přečalounění sedadel muj sen je modrá alcantra, nebo semiš lemovaná kůží
- přečalounění stropnice
- v preparovat střešní šíbr (elektricky)
- palubní PC (Wv)
- vakuové pokovení skel do zrcadlové barvy
Audio
- to se uvidí, na to to nejede takže žadná masírka, ale hrát bude
Něco z Mišakovy produkce.......... díky bracha ;-)
Tak dne 12.10.08 cca v 16:15 jsem skurvil co jsem mohl!!! Rapídek nemá předek :-(
Tak rychle si člověk muže posrat svuj sen, ale co se da delat Rapidek už je řadne obrečen a ted bude hold trochu vic prace.
Rozebran předek, zjištěny škody....nakoupeny dili, v mezičase jsem vyndal spojku, pač po nehode zustala zasperovana 3 a rapidek byl netlacitelny.
A ted opět cheeení pod dekou a asi chvili cheneti bude.
Jarin/rapídek - komentáře:
19:35:27
14.10.2008
14.10.2008
Tampajs
16:36:00
13.10.2008
13.10.2008
Turda
-> Tampajs: však to chápu no, je to prostě blbý, jak si mi volal tak mě to dostalo, ale přednější je že Jarda žije, sice to nasere ale věřim že to dá do kupy časem..mu pomůžeme ne??? tak uříznem t oje eMko a dáme to jardovi aby navařil celou půlku, ne vtip...je to fakt na hovno no, zajímavý, co se tam mohlo přesně stát....
16:33:23
13.10.2008
13.10.2008
Tampajs
-> Turda: nj jenže rapídek je bouchlej víc než hodně nejni to jen předek ale hnutej slupek atd.. bude to fakt práce..
Jarin řikal že za to mohl sám svoji blbostí no.. ale taky řikal že tu zatáčku jel už Xkrát takhle rychle a nic tak je možný že byl problem i jinde
Jarin řikal že za to mohl sám svoji blbostí no.. ale taky řikal že tu zatáčku jel už Xkrát takhle rychle a nic tak je možný že byl problem i jinde
12:39:13
13.10.2008
13.10.2008
Turda
Kurva bolí to no....hlavní je že je Jára celej....Rapídek bude zase zdravej, v to věřim, třeba se bude dát něco použít z bílího, třeba nebude k hovnu, i když je taky bouchlej, každopádně určitě ho dáš do kupy, mě by jen zajímalo co se stalo teda, co tam bylo za problém, Tampajs mi něco říkal ale přeci jen...
23:37:34
12.10.2008
12.10.2008
Řízek
-> Mishak: Nastesti se Jardovi a nikomu jinymu nic nestalo a to je nejhlavnejsi, plechy se daj vzdycky srovnat nebo vymenit !! Ikdyz je pravda ze Rapidek dostal peknou pecku, sem byl docela v soku kdyz ho Lukas pritah.
23:13:39
12.10.2008
12.10.2008
Tampajs
-> Mishak: Mohlo to dopadnout daleko hůř naštěstí to dopadlo jak to dopadlo.. Hlavně že Jarda neutrpěl újmu na zdraví.. to je to nejhorší co člověka může potkat
23:01:22
12.10.2008
12.10.2008
Mishak
Možná že to na mě neni vidět ale sem z toho pěkně v háji... dyž si uvědomim co se mohlo stát.....
22:27:03
12.10.2008
12.10.2008
Tampajs
TAK TO BYL PRO MĚ MAXIMÁLNÍ ŠOK.. V ŽIVOTĚ BY MĚ NENAPADLO ŽE TAKHLE DOPADNE.. HLAVNĚ JÁRO ŽE SI V POHODĚ
20:49:07
12.10.2008
12.10.2008
Turda
-> jarin: ježiš marja Járo co je???
17:16:17
26.09.2008
26.09.2008
Turda
Přihlásil sem se na Turdu tak spamuju.
Tampajs
Tampajs
22:14:50
17.09.2008
17.09.2008
WMA - navigátor :)
21:25:36
03.09.2008
03.09.2008
jarin
-> Tampajs: On si vyhodi predni sedaky a bude jezdit na Hajtaura
12:59:51
03.09.2008
03.09.2008
Řízek
-> Tampajs: Ty si blb
06:33:40
03.09.2008
03.09.2008
Tampajs
-> Mishak: Řízkovi se bude blbě shánět protože musí mít moc specifickou astru.. Musí to bejt ta 2.0 16V a ještě k tomu musí mít šíbr aby Řízek vůbec viděl
18:12:09
02.09.2008
02.09.2008
Mishak
-> jarin: svezl se v Astře GSI a ten výkon mu zarazil prdy..
00:12:18
30.08.2008
30.08.2008
jarin
-> Řízek: co tě majzlo pres šulínka že si ceš koupit sopla??
22:55:18
29.08.2008
29.08.2008
Tampajs
-> jarin: Koukám Járo.. Řízek koupí Sopla a je zase o Škodovkáře míň
19:02:40
29.08.2008
29.08.2008
Řízek
-> jarin: Nooo, pokracuj
00:04:05
29.08.2008
29.08.2008
jarin
-> Tampajs: -> Řízek: Praskla tyčka praskla páka... majzlo ho to pres???