
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1979-1988
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
zdendaDNX - komentáře:
Uuuuu. Super koláče 

hodně pěkný kolečka:-)
-> ZdendaDNX: Parádní foto v akci 

Nemám slov... tomu můžu jen dodat že to je nádherný Rapid :) :)
Delítka sú podľa mňa naj!!!
V takomto prevedení, zlatý stred a leštený límec!!!Mňam...





Krásnej Rapid :)) Nebyla by nějaká fotka s rozsvícenými světly? :) Zajímalo by mě, jak to vypadá :)
Sevas pocuj kde si zohnal predne svetla. Máš ju naozas krástnu.
-> ZdendaDNX: Tak to Ty jsi mi vyfoukl Gaziky :D.
moc pěknej rapídek

-> ZdendaDNX: Zajímavé, moje DS vypadají uplně jinak :D skoda110r.eu/140rr/zari11
0003.jpg
-> ZdendaDNX: moc pekne auto ides medzi oblubene ;OD
děkuju

-> ZdendaDNX: pěkná nádrž z trabanta a pěkný kilo
velmi paradna rapida len tak dalej zelam vela uspechov.inak pekne kolecka tie delitka
take by som bral

-> ZdendaDNX: Ty vole, ten stabik je hroznej hovaďák...21




-> Borin - Král tuzerů: 

-> Tuner#2: Jenže Zdenda ten motor jen 2x vytočil, ale Zidlik ho rval co to dalo div že ho nezadřel...to jsem kroutil hlavou a šel radši pryč...
Parádní raketa

-> zidlik: třeba příště vyhraješ soutěž o nejkulatější kola :D. To jsou fakt kvalitní zábavy :D.
-> zidlik: Jen aby ses nedivil...