
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

-> Vrba:
Tak to sme dvaja (že na tom svojom vidí každý len chyby), i keď tvoje auto bolo na pohľad takmer bezchybné. Som na to zvedavý.

-> minno: Není to nejhorší,ale to musí posoudit někdo nezaujatej. Já tam vidím jen chyby už od doby,co to auto před lety vyjelo 

-> Vrba: Takže hotovo? Ako to dopadlo (lak a prechody)?
-> Dušan: -> Vrba: už to jen nalakovat 

-> Čokin: dnu 

-> Vrba: Až budeš makat 5 dní z týdne mimo chalupu, budeš mluvit jinak.... nalakovat a do skládat otázka max. 2 týdnů.
-> Čokin: že to píšeš zrovna Ty

-> Vrba: Co chceš na tom k..... měsíc dělat?
-> Vrba: Pěkný. Nalakuje se a nikdo nic nepozná.

-> Flanel: 

hotovka. jak nove



-> minno: No vidíš,já už na to raději ani nemyslím.
-> onda: To se jeste uvidí,práce je tam hodně,....vidím to spíš na výlet na motorce a nebo GLS
-> onda: To se jeste uvidí,práce je tam hodně,....vidím to spíš na výlet na motorce a nebo GLS
tak co bude auto gut do phofestu?

-> castrol: keby len mokre, tento vyzera ze bol aj husty 

-> minno: tie tvoje mokre sny 

Som sklamaný
Videl som fotku, ako je toto auto už naložené v nákladiaku a preváža sa do lakovne. Dokonca by som povedal, že som pri tom aj bol naživo.
A tu nič
A taký pekný sen to bol

A tu nič

A taký pekný sen to bol

-> minno: Přesně tak,ani by se mi to nelibilo jinak,...
-> Čokin 02.06.14 20:37:23: To by už nebolo ono. K tomuto autu už patria nárazníky vo farbe auta.
-> Vrba: Nene,žádné takové,...