-> Nwkt: tak jsem si to myslel správně...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> dakar.cz: ja ta nenutim
-> castrol: To možná stačí,ale mám dost jiné práce než sedět u virtu a hledat obrázek. Zas tak moc mě to nezajímá..
-> dakar.cz: obrazok na virte prebehol staci ho pohladat
-> ŠKODA 120 GLS: No mě je jedno kdo. Ale spíš mě zajímá,jaké auto a jak dopadlo. Myslím totiž,že škodovky jsou docela dost pevné při takovém nárazu a myslím,že to druhé auto dopadlo hůř. Ale jestli to vrba nechce říct,tak pro to určitě má dobrý důvod. Tak ho nepřemlouvej :-)
-> ŠKODA 120 GLS: Ty seš teda rozumbrada.
-> dakar.cz: Taky bych rád věděl, kdo to do něj našil, nechce to říct.
Pomalu si říkám, že to byl někdo známej nebo z virtu borec.
-> Vrba: řekni nám to


-> Vrba: řekni nám to

-> minno: PZ je jen to co vidíš na fotce. Na LZ to šlo až na rám okna,přestože blatník je cca vcelku,jen škrábnutý od nárazníku. Tak jsem se radoval z funčního TPS a pak takový obrat. Ale zápalko přežilo i když je obtisknuté na zadním čele :-D
-> Vrba: Ou :/ To teda naštve. Ten PZ blatník je poškodený len na tej hrane kde je aj odlúpnutý lak, alebo je tam aj nejaké iné poškodenie, ktoré na fotke neni poznať? Ak je to len to malé miestečko na hrane + čelo + nárazník, tak by som to videl perspektívne.
-> TT_daniel: Covece nevim,ale to bych to asi raději zabalil a věnoval se už raději něčemu perspektivnějšímu

-> Vrba: das celolak 

-> Vrba: ty voe,nekecej! :-O :-( To je teda pěkně naprd :-/ A co za auto to do tebe takto napálilo?
-> Vrba: Vidím, že cesta na Želiv se moc nevydařila.......jsem zvědav jak se předvede pojišťovna.
-> Vrba: Přeji brzké opravení
, je to nemilé, ale stane se, hlavně v dnešní provozu. Snad se mi tohle nestane, když vidím někoho za sebou, jak se na mě lepí, tak raději pustím a i proto jezdím jenom o víkendu kdy je malý provoz.

-> TT_daniel: Celo mě zas tak nestve,..spíše ten blatník. Jednak to kvůli tomu musí do karosárny a druhak se bude muset navazovat lak a z toho mám strach. No uvidíme.
-> Vrba: ndpč
to celo ma mrzi..no urcite to das fajnovo dokopy

-> Vrba: no já dostal docela slušnou ránu, motor s převodovkou se posunuli (nešlo řadit), trochu se pokřivilo levý torpédo a vyboulel se blatník, cca v půlce lemu... jako vyrovnat se to povedlo tak průměrně, uvidíš pak sám na pohofestu, ale výměna blatníku mě časem - před lakem asi nemine...u tebe to nevypadá tak strašně, tak si myslím, že to zvládnete vpohodě. Akorát já na likvidátora čekal docela dlouho....
To je průser, at se podaří oprava do původního stavu.