-> francomk 16.04.14 20:07:30: neplést si pojmy. Ne že to výměník ochladí o 30 stupnu ale ze tepelný spád je 30 stupnu ( tj. rozdíl teplot mezi jednotlivejma mediama - 70 voda, 100 olej např.)
-> vhml: To je slušná účinnosť výmenníka. Sám mám nejakú ameriku z peugeota na felde. Keď už si spomenul HTP, je podla teba nejaká možnosť tam výmenník dorobiť?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.14 19:21:28: jo, věřím tomu. U HTP je to celkem běžná teplota. On ten výměník umístěnej za puštěným topením uchladí dost. Jestli tam jde voda třeba 70stupnu tak už je tepelnej spád ke 30 stupnum a to uz nemá úplně blbou účinnost. Sharan s tím samým výměníkem drží i v tempu s plaťákem maximálně 110 a to je tam další nemalá zátěž od turba a celej motor zadeklovanej.
-> radar75: Jo,černe doplnky k tomu budou dobré. Já jsem nechtěl dělat zásadnější změny,takže lakované díly zůstávají v barvě. To auto bylo v takovém stylu stavěné a tak to i zůstane ... přestože názory jsem slyšel různé.
No hneď je to lepšie. Asi upustim od loukoti a dám tam 15' ale ja tam budem mať čierne kľučky bočný pas a možno aj beskydy. Ale som rád že to vyzerá tak ako som si to predstavoval. Pekné to je gratulujem.
Díky kluci,je fakt že to vypadá mnohem lépe než předtím-hlavně naživo. Na to focení ale nemám moc talent. Proužky jsem měl nachystané v šuplíku hned jak jsem koupil ty kola. Nevim proč jsem se k tomu nedokopal už dříve,...
-> MISCHO: myslim ze molso ma vymennik zapojeny namiesto ten tenkej prepojky, tak ako aj ja, takze aj pri zavrenom kureni prudi voda cez rovnaky priemer vzdy
-> vhml: seriova 120 ka bez výmennika, na dialnici v lete ( cca 35°C) , motor dlhu dobu vytoceny cez 4 tis, teplota oleja cca nieco cez 110°C merana v mieste kde to maj aj vrba
momentalne ten isty motor ale s koncernovým vymenníkom olej sa drzi v akomkolvek rezime 80 az 90 °C