skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Alenka: Komunikuje. Nepozoruju zatím žádnej problém kromě toho ,že 0 je cca 10 realita. Ale to je to poslední. Otestoval jsem to s korekcí v programu a až na starty super.
-> minno: Karburátor je super věc....pro tyto motory naprosto dostačující. Je ale náchylnej na těsnost (falešný vzduch). V tom bych viděl příčinu většiny problémů. Jinak neměl jem nikdy problémy s cukáním nebo tak,...vždycky to jelo odspoda plynule. Je potřeba tomu věnovat pozornost hlavně při montáži.
-> Vrba: komunikuje ti to s PC pri bezicim motoru?
-> Klubko_: Kupodivu na první nakopnutí,jen musím jeste zkorigovat 0-0
-> Vrba: tak uz ti to elektrocnicky zapaluje?
-> Eidy: Uvidíme,myslím si,že nebude problém,...
-> Vrba: Ja zas chcem postupovať opačne. V prvom rade sa chcem zbaviť karburátora.
V súvislosti s tým mám otázku aj na teba. Tebe sa podarilo pri súčasnej konfigurácia motora (SEDR + mechanický rozdeľovač) vyladiť motor tak, aby dobre fungoval bez cukania aj v nižších otáčkach (2000 - 2500)? Ja s tým stále bojujem a už neviem čo s tým robiť.

V súvislosti s tým mám otázku aj na teba. Tebe sa podarilo pri súčasnej konfigurácia motora (SEDR + mechanický rozdeľovač) vyladiť motor tak, aby dobre fungoval bez cukania aj v nižších otáčkach (2000 - 2500)? Ja s tým stále bojujem a už neviem čo s tým robiť.
-> Vrba: A to máš z oceli? Bude to fungovat? Držáky by měly bejt z nemagnetických materiálů, aby neovlivňovaly funkci snímače.
-> minno: Jen se chci zbavit rozdělovače,takže bez vstřiků. Level1 

-> Vrba: to mi teda pomohlo:D Robíš prestavbu na programovateľné zapalko, alebo nebodaj vstreky?
-> minno: To je držák snímače.
-> Vrba: k čomu bude slúžiť ten prípravok na poslednej fotke?
-> Alenka: Snad přínosné,...
-> Vrba: jake vychytavky? :)
-> minno: Jo,hodil jsem ho po dovolene do sklepa
Ted budu na motoru řešit jiné vychytávky 


-> Vrba: 
Nasávanie vzduchu si už doriešil?

Nasávanie vzduchu si už doriešil?
-> Vrba: 

-> ŠKODA 120 GLS: Jel jsem sám,nesmíš být posera 

-> OndraKrupi: -> Vrba: jasný, že s Luckou, ale já se ptal jestli jelo víc aut nebo jen on sám (např. kdyby se něco vysralo na autě) 

-> Vrba: Jéé, tak to jsme se tam minuli. Já sem tam byl do 23.8. a kousek dolů.
