skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Vrba: Tohle by měl vidět každý kdo tam ten fitr nemá. A kvalitní čisté palivo taky neexistuje jak si někteří myslí.....
-> MOLSO: Tak je pravda,ze ta nadrz je puvodem z vraku,...ale byla pekna neobouchana tak jsem ji tam dal.Kazdopadne dokud bordel zustane ve filtru,tak neni co resit 

-> Vrba: alebo mam cistu nadrz a tankujem na dobrych benzinkach ?: 

-> MOLSO: Málo jezdíš
-> Vrba: tak to rozhodne
ale ja som hentaky zaneseny filter nemal 


-> MOLSO: Ono se to ani nezdalo jak to sedelo na spodku,ale jak jsem s tim pohybal,tak se to rozvirilo a bylo to všude.Lepší ve filtru než ve facetce a karbcu

-> Vrba: pekny hnoj mas v nadrzi 

-> Čokin: Jo,dobrý to je.-> Wencaa: Dík,jsem rád že se líbí.
Parádní začátek sezony 

krasa a fici ti to taky slusne



-> Vrba: a stale vedla seba
ja som si to užil 


-> MOLSO: jo,byl to kvalitní rozpras-pořád plný
-> Vrba: pane včera sme bezva zaprasili



-> Vrba: No jo svodíky vejfuček lahůdka




-> David V6: -> Vrba: Ja sa nehádam. Nemám s tým ešte skúsenosti, tak sa radšej opýtam aby som bol zase o niečo múdrejší... =)
-> Mr.Unknown: jo vrba má pravdu,průtok tam bude dostatečný
-> Mr.Unknown: Jestli máš možnost,tak si zkus tu hadici odpojit a uvidíš jak rychle ti vyteče vsechna voda,...dle mě je ten prutok dostatečný.
-> Vrba: no ako myslíš... môj osobný názor je že to nemá veľký význam takto ... ale ty si sa vyznáš asi viac...
-> David V6: Nevim,ale spíš počítám,že to budu muset zalit,uvidíme.-> Mr.Unknown: Já myslím,že i pres ten maly průměr bude ten průtok dostatečný.
-> Vrba: máš origo vodnú pumpu 742,136 ??.... pretože tá má len cca 5,7mm dieru na preohrev sanie.... a to je podla mňa dosť malý prietok do výmeníka či nie??