skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní údaje:
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Jarda/Rapid135-žabák - komentáře:
22:25:14
07.10.2003
07.10.2003
Tommy
Máš to pěkný, dávám 10. Zajímalo by mně, kolik jsi dal za opískování a nástřik těch náprav
00:01:57
24.08.2003
24.08.2003
Jarda
Tak auto jsem dneska skoro po dvouměsíční práci dodělal. Obě nápravy jsou v komaxitu, většina spojovacích a drobných dílů je nová. Motor taky prošel údržbou jak funkční tak i zkrášlovací. Všechno uvidíte na fotkách který doufám co nejdřív dodám.
21:56:14
17.08.2003
17.08.2003
MaliBobes
2Jarda: mě se ten předek náhodou líbí, nechal bych ho tak
21:53:58
07.08.2003
07.08.2003
Jarda
To nevim , já jsem koupil originál starter s reduktorem, nejspíš to bude chtít předělat pastorek.
12:05:00
03.08.2003
03.08.2003
Petr/Škoda 130
co se musi předelat aby tam šel stsrter z Felicie?dik
20:46:16
10.07.2003
10.07.2003
Jarda
Možná by to chtělo o kousek zkrátit a rohy zaoblit, už jsem to s tou haupnou koupil. Ale předělával bych to až při generálce plechů a laku. Jenom bych to takhle doladil jinak se mi to nezdá zas tak špatný, taky na té fotce je to možná trošku zkreslený.
06:59:31
08.07.2003
08.07.2003
KamilX
Zdravím Jarouši, nejspíš už tě na to spousta lidí upozorňovala, ale nemáš to "přehrnutí haupny" fakt nějaký pochybný
22:21:22
07.07.2003
07.07.2003
vonderka
no ze predu to vipada tak nak divne.
22:05:16
07.07.2003
07.07.2003
Jarda
Tak generálka započata, mám venku motor, převodovku, a obě nápravy a ty jsou už rozebrané. Je to docela humus oškrabal jsem z toho pěknou kopici sajrajtu.
11:14:23
30.06.2003
30.06.2003
Jarda
Mě se líbí, každý má jinou představu.
07:37:30
30.06.2003
30.06.2003
Miloš Vyskočil
Ten předek je takovej.... divnej, asi bych to tak nedělal
22:13:20
28.06.2003
28.06.2003
Jarda
Vim je to dost, ale feliciácký bych sám neupravil a abych kupoval nějakej z vrakáče tak jsem investoval . Holt nebude v dohledne době laděný výfuk.
19:29:52
26.06.2003
26.06.2003
aDAm
2WindMAN: no ale za feldacky nedas tolik....
13:53:41
25.06.2003
25.06.2003
WindMAN
2AdamR: aku feliciu? myslis feliciovy starter? ved to je on, akurat jeho telo je upravene tak, aby isiel na S120
13:43:25
25.06.2003
25.06.2003
aDAm
13:37:04
25.06.2003
25.06.2003
wekky
a nebo parkovat na kopci...
13:31:50
25.06.2003
25.06.2003
aDAm
ty krávo taková pálka....tak do toho bych nešel,to už radši felicii
22:03:31
23.06.2003
23.06.2003
Jarda
Stál 2650 Kč ale je fakt super.
21:48:06
22.06.2003
22.06.2003
Marek
na kolik te vysel ten starter?
23:06:25
20.06.2003
20.06.2003
Jarda
Tak snad se vám bude líbit.