skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
20:31:09
03.04.2005
03.04.2005
Pavel P@nkáč
Pěkně rozjetá práce 9B co že to tam máš za řízení???
12:58:25
02.04.2005
02.04.2005
kaipan
20:57:29
31.03.2005
31.03.2005
kaipan
-> Dale_Estelle: neznám , potkal jsem ho někde v Jaromeřici nad Rokytnou, když jsem jez z Brna.... ale jak se říká, že kola dělají auto, tak i když to byly Ronyly, tak nepomohly...
09:16:19
31.03.2005
31.03.2005
Dale_Estelle
-> kaipan: 29.03.05 15:36:46úúúúúúúúú, sundat, nebo celý koupit . to bylo někde u vás? znáš majitele?
08:36:15
31.03.2005
31.03.2005
TG
8b...
17:00:59
30.03.2005
30.03.2005
kaipan
-> Wrcteam: Díky pane...
21:49:43
29.03.2005
29.03.2005
Wrcteam - zrušená registrace
8 point kolego
19:12:02
29.03.2005
29.03.2005
kaipan
-> Tuner#2: Kdo si hraje nezlobí...
18:29:24
29.03.2005
29.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Hmm pěkný - koukám že máš stejný výfuk. Je to hezký, pěkně si vyhraješ.
15:36:46
29.03.2005
29.03.2005
kaipan
-> Dale_Estelle: díky... viděl jsem nedávno úplně rezavou škodovku a co neměla na ? Ronaly... taková škoda...
09:45:27
29.03.2005
29.03.2005
Dale_Estelle
mmmmm, ronalíky, ty mám mooooc rád, leč bohužel, nikdy jsem je nesehnal , jinak moc pěkný, vypadá hezky, at´se daří!!!!