skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> havlik:






Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej

Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej

O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
-> vhml: Dělal sem tam díry 10mm, a bylo jich tam ...tušim 20 ?
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší

-> havlik 20.03.16 21:41:57: výborná otázka. Ale řídil bych se základním ladícím pravidlem - větší je lepší 

-> vhml: a kterej je ten správnej?:)
L/A je super konstrukce, i dost tichá. Jen existujou dva výkresy tý první přepážky konicky. Jednou je tam nejakej počet der a prumer. A podruhy je tam polovina děr a dvojnásobnej průměr. Jen škoda, že plocha kruhu kráčí s druhou mocninou... 

-> MerHanz: Jak řikáš. 

-> havlik 22.02.16 19:27:38: Hele origo L/A nebyl čistě absobční. Měl na vstupu komoru s konickou přepážkou a za ní ještě jednu kde plyny už vstupovali do trubky a absorbční části. Nebo se pletu ???
-> havlik: Spíš jen tak ze zvědavosti, budu dělat podélnej vejfuk a inspiruju se příčňákem L/A. No, on zas tak uplně průchozí není by se dalo podle mě říct. 

-> ochoda: Tak to fakt nevim
Asi by se to dalo vyzkoušet jestli je průchozí nebo ne. Otázkou je jak nutně to potřebuješ vědět?

-> havlik: Ten výfuk je L/A nevíš?
To je dost taky 

-> Milan 136: seno pre zajace 

Bordel v popředí bych klidně uklidil
-> Mirda: přijdeš ho uklidit?
jinak je to hromada věcí do šrotu a paleta nový dlažby na chatu

Havlik? Co ten bordel na tý zahradě?