skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
13:00:50
14.04.2016
14.04.2016
Toušík
-> Burák: Mě to přijde docela normální.. Přeci jen jsou potřeby a stejně se ten vedle jen fláká...
12:49:49
14.04.2016
14.04.2016
Burák
-> Luky: Ale hoši, takový intimity...
12:10:54
14.04.2016
14.04.2016
Luky
-> Burák: nene, dokonce i na přejezdech jsem tam měl dost prostoru abych havlíkovi nahříval rukavice
10:51:39
14.04.2016
14.04.2016
Burák
-> Luky: A neutáhl sis pasy moc přes koule?
10:17:22
14.04.2016
14.04.2016
Luky
-> havlik: karbanátkama a pivem jsem to naopak potom trochu zatížil
Ale při prvním průjezdu mně fakt lezly oči z ďůlků
Ale při prvním průjezdu mně fakt lezly oči z ďůlků
10:08:40
14.04.2016
14.04.2016
havlik
-> m8rinek: jo je asi nejlepší z těch na kterých nás někdo vyfotil, eště se mi moc libí ta z té ploché dráhy.
10:07:59
14.04.2016
14.04.2016
havlik
-> Luky: to máš z těch karbanátku co jsi furt do sebe tlačil
09:57:43
14.04.2016
14.04.2016
Luky
-> m8rinek: to byla skvělá zatáčka, schovaná za horizontem a měla víc než 180°. A za ní takovej padák-esíčko dolů, tam se mně vždycky chtělo blinkat, jak se to ve mně přetížením míchalo
09:45:05
14.04.2016
14.04.2016
m8rinek
Poslední fotka je super...
21:42:50
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Burák: no těma origo vypouštěcíma dírama tam trošku nateklo v té kaluži. Jiný díry tam nejsou
21:41:18
11.04.2016
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vzhledem k poctu der v podlaze jsi mohl vypoustet i cestou
21:20:22
11.04.2016
11.04.2016
Luky
-> Burák: a kdyby se ušetřila hmotnost na vypitým pivu, tak se mohly použít i ty šroubky do palubky, co...
20:20:15
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Eidy: nankangy 180 tvrdost, díky.
20:18:29
11.04.2016
11.04.2016
Eidy
-> havlik: Na čem jsi vlastně jel? Myslím gumy, nějak jsem si nevšimnul. Nankangy? Jo a dobrej výsledek.
20:15:42
11.04.2016
11.04.2016
Burák
-> Luky: Tak vono, kdyby to do sebe zavoznik tak neklopil, tak jste taky nemuseli tolik bloudit
19:18:39
11.04.2016
11.04.2016
havlik
18:19:11
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Jindas: přesně:D těch 10g udělalo divy
18:18:17
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik: Odlehčení
18:17:38
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Jindas: šroubky došly:D
18:15:08
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik 11.04.16 18:06:46: Ta přístrojovka