
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> Burák: Mě to přijde docela normální.. Přeci jen jsou potřeby a stejně se ten vedle jen fláká...

-> Luky: Ale hoši, takový intimity... 

-> Burák: nene, dokonce i na přejezdech jsem tam měl dost prostoru abych havlíkovi nahříval rukavice 

-> Luky: A neutáhl sis pasy moc přes koule?




-> havlik: karbanátkama a pivem jsem to naopak potom trochu zatížil
Ale při prvním průjezdu mně fakt lezly oči z ďůlků

Ale při prvním průjezdu mně fakt lezly oči z ďůlků
-> m8rinek: jo je asi nejlepší z těch na kterých nás někdo vyfotil, eště se mi moc libí ta z té ploché dráhy.
-> Luky: to máš z těch karbanátku co jsi furt do sebe tlačil
-> m8rinek: to byla skvělá zatáčka, schovaná za horizontem a měla víc než 180°. A za ní takovej padák-esíčko dolů, tam se mně vždycky chtělo blinkat, jak se to ve mně přetížením míchalo 

Poslední fotka je super...
-> Burák: no těma origo vypouštěcíma dírama tam trošku nateklo v té kaluži. Jiný díry tam nejsou
-> Luky: Tak vzhledem k poctu der v podlaze jsi mohl vypoustet i cestou 

-> Burák: a kdyby se ušetřila hmotnost na vypitým pivu, tak se mohly použít i ty šroubky do palubky, co... 

-> Eidy: nankangy 180 tvrdost, díky.
-> havlik: Na čem jsi vlastně jel? Myslím gumy, nějak jsem si nevšimnul. Nankangy? Jo a dobrej výsledek. 

-> Luky: Tak vono, kdyby to do sebe zavoznik tak neklopil, tak jste taky nemuseli tolik bloudit 

-> Jindas: přesně:D těch 10g udělalo divy
-> havlik: Odlehčení



-> Jindas: šroubky došly:D