skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
09:48:37
10.04.2018
10.04.2018
T
-> vhml: tak co to je, pochlub se
09:09:28
10.04.2018
10.04.2018
Luky
-> vhml: nevím, a odmítám to vědět
09:06:48
10.04.2018
10.04.2018
vhml
-> Luky 10.04.18 08:40:42: vždyť už si to auto viděl nedávno v akci ( jen o tom možná nevíš )
08:40:42
10.04.2018
10.04.2018
Luky
-> vhml 09.04.18 21:45:11: tyvole, to je konec...
07:46:23
10.04.2018
10.04.2018
Kocvin
-> Eidy: Ani francouzský hot-hatche?
-> vhml 09.04.18 22:09:14: Hrabání u tohohle auta dobře znám a potvrzuji.. Ty TU motory jsou tak lehoučké, že je auto často jak neřízená střela..
Ale stačí nějaký ten závit dolů a je to o mnoho lepší, jen se pak vaně zdá o čertech..
-> vhml 09.04.18 22:09:14: Hrabání u tohohle auta dobře znám a potvrzuji.. Ty TU motory jsou tak lehoučké, že je auto často jak neřízená střela..
Ale stačí nějaký ten závit dolů a je to o mnoho lepší, jen se pak vaně zdá o čertech..
07:26:58
10.04.2018
10.04.2018
Venca.
-> Eidy 09.04.18 22:04:26: To můžu jedině potvrdit
22:09:14
09.04.2018
09.04.2018
vhml
-> Eidy 09.04.18 22:04:26: to se nedivim Ale tak zatím je to prdel. Oproti škodovce je všechno naprosto směšně levný, zatím celá ta akce nestála snad ani 10t včetně nákupu auta. Přestavba na chlaďáky vyšla asi na 800 ( z toho 500 nový destičky ATE ), dvě sady origo Speedlinů 2000 za komplet, apod A ve výsledky to možná jede i víc, jen to pořád hrabe.
22:04:26
09.04.2018
09.04.2018
Eidy
-> vhml: Od tý doby, co dělám ve francouzský firmě (Valeo), tak nemůžu nic francouzskýho ani cejtit.
21:49:57
09.04.2018
09.04.2018
Eidy
-> vhml: S čim že to pojedeš?
21:45:11
09.04.2018
09.04.2018
vhml
-> Eidy 09.04.18 21:37:48: ja ji mam zepředu dobitou ukrutně, ale mam ten ohyb defakto hned za lízátkem kvůli nádrži. Po Revivalu co se jel na západ, šla zpátky do ohýbačky a těma upínačema jsem ji musel vylisovat zpátky do roviny a naohýbat nanovo
Teď pojedem s Pežotem bez ližiny, ona nějak není k čemu přidělat. Tak na to jsem moc zvědav :-D
Teď pojedem s Pežotem bez ližiny, ona nějak není k čemu přidělat. Tak na to jsem moc zvědav :-D
21:44:33
09.04.2018
09.04.2018
havlik
-> Eidy: Idealni stav pac konce ramen jsou taky ohoblovany, naštěstí dostatečně vyztužené.
21:37:48
09.04.2018
09.04.2018
Eidy
-> havlik: Na Zdrubákovo autě je ta samá přední ližina a zepředu je jako nová, ale zespoda je už dost pobouchaná. Dostává to rány až pod nebo za nápravnicí.
21:25:27
09.04.2018
09.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
21:24:10
09.04.2018
09.04.2018
havlik
-> Tuner#2: Nechce se mi tu kastli do budoucna ničit este víc než už jsem jí zničil teď. Uvidíme buď to vydrží nebo ne:-) ale most se dá vyměnit celkem snadno. Ale jak říkám už to dostalo několikrát přímý zásah do stabiku a nic se neutrální, tak doufám v to ze to tedka tak nějak sklouzne a silentbloky to podrzi
21:17:08
09.04.2018
09.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 09.04.18 21:07:22: No je to takový divoký, ale pokud nebude rána z předu tak asi OK Tys k tomu neměl ty železa a nebo se nechtělo vařit?
21:07:22
09.04.2018
09.04.2018
havlik
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.04.18 21:01:28: já ti to řeknu a ty mi to pomluvíš:D Ale je to udělaný tak že podložka pod stabilazator je prostě udělaná včetně toho náběhu na ten uchycení ližiny, je tam silentblok. Jeslti to vydrží nevim je to daný co nejblíže k stabíku. Tak doufám že to po tom sklouzne a nevytrhne se to, ale tim že to dostalo už několikrát ránu přímo na stabík a všechno drží jsem si řikal že by to mohlo vydržet.
21:01:28
09.04.2018
09.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 09.04.18 20:41:29: Jak to máš přiděláno, nevidím ta navařené vzpěry?