skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
16:24:39
30.08.2016
30.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 30.08.16 12:45:35: Jako Seiki, navíc u nás fungujou dvě myčky s ručním mytím a tam je to placené za úkon a můžeš tam být jak dlouho chceš. Nicméně nechápu proč půl dne, roztočení hadice a stočení rozhodně zabere méně času než příprava a úklid wapky (myšleno vlastní, na vlastním pozemku). Já opravdu výhodu wapky v ničem nevidím, ba naopak jak už jsem psal níže.
13:12:18
30.08.2016
30.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> MOLSO: tak pokud to beres takhle...
13:11:00
30.08.2016
30.08.2016
MajoLR
-> minno 30.08.16 12:45:35: Tak, tak...
13:10:06
30.08.2016
30.08.2016
minno
-> Sejki: Tak holt každý to máme inak :)
13:09:17
30.08.2016
30.08.2016
MOLSO
-> Sejki: po tych ukonoch auto ostalo vzdy cistejsie ako ked prislo na umyvarku takze ja to za umytie povazujem
12:56:58
30.08.2016
30.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> minno: pockej, tak pokud se budeme bavit o tom, ze nekdo prijede na wapku, hodi tam 10kc oplachne si to samponem, za dalsich 10kc oplachne vodou kdyz to stihne tak to neni umyti auta a je to zbytecna prace...
12:45:35
30.08.2016
30.08.2016
minno
-> Tuner#2: Lenže nie každý ma doma k dispozícii vodu a hadicu (panelák) a za ďalšie, nie každému sa chce tráviť umývaním auta pol dňa.
16:23:42
28.08.2016
28.08.2016
Sejki - zrušená registrace
Wapku pouzivam casto, ale na spodek auta nebo myti motoroveho prostoru tam kam se houbou nedostanu, navic horkou vodou. Na karoserii to je podle me zbytecny... strejc myl svoji skodovku vzdycky rucne vodou z potoka a samponem. Vzhled vzdy perfektni a ze spodu uz shnila...
15:05:19
28.08.2016
28.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.08.16 15:00:06: Otázka je co je to silně zašpiněný? Bahno smeju i tlakem vody a vhodným natočením trysky na konci hadice (takže tady opět výhodu wapky nevidím) a nejhorší je právě ten usazený zažraný prach, který nesundá ani wapka. Proto jsem přešel už komplet na mytí rukavící na to určenou a je to zcela jiná liga než to matlat houbou/hadrem.
15:00:06
28.08.2016
28.08.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.08.16 14:41:16: tu poslední špínu to samozřejmě neumeje. To musíš vždy vzít ručně. Ale zase auto který bude silněji zašpiněný zase nemůžeš drhnout rovnou ručně ten bordel po laku. Pak je ten správnej čas na wapku.
14:41:16
28.08.2016
28.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.08.16 14:29:17: Mě to na auta nesmí, to už rovnou můžu jezdit do myčky. Nevím jestli jsem kretén, ale viděl jsem to u táty a zkoušel jsem v praxi najít mez kdy to ještě meje a kdy to vezme i barvu (třeba někde načatou na plastech) je prakticky nemožné a i při velmi vysokém tlaku to auto prostě neumeje (po uschnutí zůstanou felky a špinavá místa a to i opakovaně - hlavně na tmavém laku je to vidět).
Řešením je to stejně ručně umýt (pak nevidím důvod proč by na namočení auta a následný oplach po ručním mytí rukavicí nestačil běžný proud z hadice???) a nebo použít kontaktní rotační kartáč (ale to už rovnou můžu jezdit do myčky a je to hrob pro lak...)
Řešením je to stejně ručně umýt (pak nevidím důvod proč by na namočení auta a následný oplach po ručním mytí rukavicí nestačil běžný proud z hadice???) a nebo použít kontaktní rotační kartáč (ale to už rovnou můžu jezdit do myčky a je to hrob pro lak...)
14:29:17
28.08.2016
28.08.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.08.16 17:17:37: co by tomu měla wapka udělat pokud člověk není kretén aby tenkým proudem oloupal hrany?
14:07:48
28.08.2016
28.08.2016
havlik
-> Tuner#2: co naděláš, ale většina laku a karoserie tam zůstala
17:17:37
27.08.2016
27.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 27.08.16 17:10:24: Ja uz to tady psal, ze wapka by me na auto nesmela... Sundalo Vam to vsechny samolepky
16:49:12
21.08.2016
21.08.2016
havlik
-> Luky: těžko říct:D ted to běží hezky, tak uvidíme co to udělá
12:21:03
21.08.2016
21.08.2016
Luky
Teď už nás to uveze?
10:02:30
21.08.2016
21.08.2016
havlik
Tak motor je po GO, jak vypadal se můžete pokochat v galerii. Velké díky mistnímu členovi Koatě, za přestavbu a složení.
13:36:59
14.04.2016
14.04.2016
vhml
-> Toušík 14.04.16 13:30:01: my se teda bavili královsky Na tvůj účet zpravidla
13:30:01
14.04.2016
14.04.2016
Toušík
-> vhml: Říkali pojeď, bude sranda...