skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
18:18:17
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik: Odlehčení
18:17:38
11.04.2016
11.04.2016
havlik
-> Jindas: šroubky došly:D
18:15:08
11.04.2016
11.04.2016
Jindas
-> havlik 11.04.16 18:06:46: Ta přístrojovka
18:06:46
11.04.2016
11.04.2016
havlik
10:21:35
11.04.2016
11.04.2016
djmaso
-> havlik:
10:20:54
11.04.2016
11.04.2016
Luky
Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej
10:08:02
11.04.2016
11.04.2016
havlik
O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
21:20:19
21.03.2016
21.03.2016
ochoda
-> vhml: Dělal sem tam díry 10mm, a bylo jich tam ...tušim 20 ?
21:44:14
20.03.2016
20.03.2016
havlik
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší
21:43:28
20.03.2016
20.03.2016
vhml
-> havlik 20.03.16 21:41:57: výborná otázka. Ale řídil bych se základním ladícím pravidlem - větší je lepší
21:41:57
20.03.2016
20.03.2016
havlik
-> vhml: a kterej je ten správnej?:)
21:40:15
20.03.2016
20.03.2016
vhml
L/A je super konstrukce, i dost tichá. Jen existujou dva výkresy tý první přepážky konicky. Jednou je tam nejakej počet der a prumer. A podruhy je tam polovina děr a dvojnásobnej průměr. Jen škoda, že plocha kruhu kráčí s druhou mocninou...
21:37:00
20.03.2016
20.03.2016
ochoda
-> MerHanz: Jak řikáš.
00:02:31
04.03.2016
04.03.2016
MerHanz
-> havlik 22.02.16 19:27:38: Hele origo L/A nebyl čistě absobční. Měl na vstupu komoru s konickou přepážkou a za ní ještě jednu kde plyny už vstupovali do trubky a absorbční části. Nebo se pletu ???
16:10:17
25.02.2016
25.02.2016
ochoda
-> havlik: Spíš jen tak ze zvědavosti, budu dělat podélnej vejfuk a inspiruju se příčňákem L/A. No, on zas tak uplně průchozí není by se dalo podle mě říct.
19:27:38
22.02.2016
22.02.2016
havlik
-> ochoda: Tak to fakt nevim Asi by se to dalo vyzkoušet jestli je průchozí nebo ne. Otázkou je jak nutně to potřebuješ vědět?
19:26:22
22.02.2016
22.02.2016
ochoda
-> havlik: Ten výfuk je L/A nevíš?
21:45:57
15.12.2015
15.12.2015
Burák
To je dost taky
21:44:03
08.07.2015
08.07.2015
castrol
-> Milan 136: seno pre zajace