skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1100 MB DeLuxe www.reincars.cz
www.reincars.cz/garaz/sko da-1100-mb-%C2%B468
typ 715
rok výroby 1968 (1.přihlášení 1.6.1968)
serie 17.
barva 5910 zelená tmavá
Po dlouhém shánění jsem 4.11.2012 koupil vysněné eMBéčko :)
Původně jsem chtěl žábrovku, ale když jsem absolvoval několik výletů za auty, které nestály za mnoho, nabyl jsem přesvědčení, že musím přehodnotit svoje požadavky. Takže jedenáctistovka není příliš časté auto, navíc v barvě, která se mi líbí a interierem, který není příliš zničený ... a bylo to !
V plánu mám uvedení do původní stavu. Nejprve začínám drobnostmi, abych se nezabil pří první vyjíždce a spíše kosmetickým učesáním.
Co mi chybělo:
chladič - s hrdlem uprostřed: po důkladném prostudování katalogu se vozy 1100 MB a 1100 MBX dělali s chladičem s hrdlem vpravo. takže podle písmena je o rok mladší než auto, ale asi správný
ventilové víko s nízkým hrdlem: nakonec to nebyl takový problém, jen cena trochu vyšponovaná, ale zase hliníkový víko udělalo radost místnímu virťákovi
koberec do kufru: našel se pěknej, trochu špinavej, ale po vyprání nemá chybu :)
koberce DeLuxe: trochu jsem ztrácel naději, tak jsem si dal inzerát. Asi po měsíci mi je někdo nabídl, ale řidičův úplně rozcupovanej spolujezdcův poškozenej, ... tak jsem chvilku váhal a přišla druhá nabídka, kterou jsem bral všema deseti. Krásný, nezničený koberečky za 200 :)
palubovka Deluxe: tu jsem chtěl řešit, hlavně kvůli tomu čeřínku, takže když se objevila v aukci, moc jsem neváhal, zbývá opravit drobnosti a posléze půjde na auto, bez díry na autoradio, bez odřenin na schránce atp.
Co mi chybí:
sada nářadí
poklice 1ks
přední nárazník
zvedák - mám
přední blikače - sehnáno
gumy do bačkor nárazníku - mám
těsnění dveří - mám včetně bílé lemovky
těsnění víka rezervy - mám
...
www.reincars.cz/garaz/sko da-1100-mb-%C2%B468
typ 715
rok výroby 1968 (1.přihlášení 1.6.1968)
serie 17.
barva 5910 zelená tmavá
Po dlouhém shánění jsem 4.11.2012 koupil vysněné eMBéčko :)
Původně jsem chtěl žábrovku, ale když jsem absolvoval několik výletů za auty, které nestály za mnoho, nabyl jsem přesvědčení, že musím přehodnotit svoje požadavky. Takže jedenáctistovka není příliš časté auto, navíc v barvě, která se mi líbí a interierem, který není příliš zničený ... a bylo to !
V plánu mám uvedení do původní stavu. Nejprve začínám drobnostmi, abych se nezabil pří první vyjíždce a spíše kosmetickým učesáním.
Co mi chybělo:
chladič - s hrdlem uprostřed: po důkladném prostudování katalogu se vozy 1100 MB a 1100 MBX dělali s chladičem s hrdlem vpravo. takže podle písmena je o rok mladší než auto, ale asi správný
ventilové víko s nízkým hrdlem: nakonec to nebyl takový problém, jen cena trochu vyšponovaná, ale zase hliníkový víko udělalo radost místnímu virťákovi
koberec do kufru: našel se pěknej, trochu špinavej, ale po vyprání nemá chybu :)
koberce DeLuxe: trochu jsem ztrácel naději, tak jsem si dal inzerát. Asi po měsíci mi je někdo nabídl, ale řidičův úplně rozcupovanej spolujezdcův poškozenej, ... tak jsem chvilku váhal a přišla druhá nabídka, kterou jsem bral všema deseti. Krásný, nezničený koberečky za 200 :)
palubovka Deluxe: tu jsem chtěl řešit, hlavně kvůli tomu čeřínku, takže když se objevila v aukci, moc jsem neváhal, zbývá opravit drobnosti a posléze půjde na auto, bez díry na autoradio, bez odřenin na schránce atp.
Co mi chybí:
sada nářadí
poklice 1ks
přední nárazník
zvedák - mám
přední blikače - sehnáno
gumy do bačkor nárazníku - mám
těsnění dveří - mám včetně bílé lemovky
těsnění víka rezervy - mám
...
Medák / Š 1100 MB deLuxe - komentáře:
09:40:11
29.04.2013
29.04.2013
j_j
-> Koblet: i první stovky měly TS
09:39:21
29.04.2013
29.04.2013
Koblet
-> Medák: Pokud já vím tak ho měla všechna MB a teprve u stovek se začal dávat zase manuální. Já ho tam vrátil taky, ale ještě nebyla možnost vyzkoušet za jak dlouho vypne.
09:37:28
29.04.2013
29.04.2013
j_j
-> Medák: naprosto všechna ho měla...
09:24:04
29.04.2013
29.04.2013
Medák
-> Tabi: Termosytič sice mám nový, takže funkční asi bude, ale nějak k němu nemám důvěru, asi především proto, že týrá studený motor ve vysokých otáčkách. Možná nad tím budu přemýšlet, protože v rámci zachování originality by tam být měl :( Všechna eMBečka měla termosytič, nebo se pozdější modely už dělali s páčkou ?
10:50:52
28.04.2013
28.04.2013
Tabi
-> Medák: Můžu se zeptat z jakého důvodu ten termosytič nebudeš dávat?Já ho v autě teď nemám,ale chtěl bych ho tam zase dát.Co já vím,tak když to bylo v cajku,tak to i fungovalo,a když mi někdo řekne,že je to kvůli spotřebě,tak ho v takovém případě moc nechápu.
07:29:43
28.04.2013
28.04.2013
Medák
-> Koblet: Termosytič určitě dávat nebudu, ale ta díry na svodu se musela něčím přikrýt :)
06:47:55
28.04.2013
28.04.2013
Koblet
-> Medák: Koukám že jsi dal i smyčku na termosytič. Plánuješ ho dát zpátky na auto?
23:17:19
27.04.2013
27.04.2013
Tabi
Radost pohledět na ten motor. Na takovou fotku si u mé tisícovky ještě nějaký ten pátek počkám.
20:04:31
22.04.2013
22.04.2013
Tabi
-> Medák: Asi myslíš tento přípravek,že.Chvíli by to mohlo vydržet,uvidíš no.
SONAX Xtreme kozervace disků NanoPro 250ml
SONAX Xtreme kozervace disků NanoPro 250ml
09:27:38
21.04.2013
21.04.2013
Tabi
-> Medák:
Hledal jsem už několikrát čím ošetřit leštěný hliník.Tady tento přípravek by třeba taky fungoval:www.lorika.cz/zbozi/.../c hromo-edelstahl-5-l-kanyst r.Je toho víc co se dá sehnat,ale vědět co funguje nejlépe a nejdéle.
Hledal jsem už několikrát čím ošetřit leštěný hliník.Tady tento přípravek by třeba taky fungoval:www.lorika.cz/zbozi/.../c hromo-edelstahl-5-l-kanyst r.Je toho víc co se dá sehnat,ale vědět co funguje nejlépe a nejdéle.
08:44:35
21.04.2013
21.04.2013
Medák
-> Tabi: -> Tabi: asi jsem zapomněl napsat, že pokusy o čištění chemickou cestou nebyli vubec k ničemu :( toto je pouze mechanicky očištěno. Další ošetření plánuju použít nano technologie na hliníkové disky od sonaxu, ale jestli to bude fungovat asi nikdo neví.
23:47:34
20.04.2013
20.04.2013
Tabi
-> Medák 19.04.13 21:39:19: můj brácha si taky před čase vyleštil celej blok ze 120ky,a ten se teda leskl jak psí kulky,ale nijak to dál neošetřil.Tak by mě zajímalo jak jsi to vyřešil,jestli to teda není tajemství.
11:58:54
20.04.2013
20.04.2013
Koblet
-> Medák: Koukám že to bereš z gruntu. Blok vypadá parádně.
21:39:19
19.04.2013
19.04.2013
Medák
Po několika pokusech o čištění hliníkových částí motorů chemickou cestou jsem se rozhodl experimentovat. Kupodivu výsledek se mi docela zamlouvá, tak doufám, že vydrží povrch pěkně lesklý a uzavřený dlouhou dobu.
07:57:48
04.04.2013
04.04.2013
Jozka
-> Bukaj: Jo, Pragos nabízel gumu ve tvaru plastu.. Je možný, že se stejnej profil používal už jinde dřív než na kilech.. To jsou takový podivnosti socialistický.. Jako profily pod lišty kapot - T603 v gumě, pak u MB najednou to samý v plastu..
23:04:09
02.04.2013
02.04.2013
Bukaj
-> Jozka: Dobovej tuning, to jo
Ale jak je možný, že ty plastový hříbky už šly sehnat v těch šedesátejch letech, když v serii šly až na stovky? Nepopletl si to ten Tvůj známej? Blatníky se samozřejmě praventivně sundavaly a ošetřovala nelakovaná místa - to je bez pochyb, ale ten hříbek je až ze sedmdesátejch, ne? Nebo už tehdy byl k mání a dobový tuning se nakonec začal aplikovat v AZNP? To by bylo velmi zvláštní...
A na Pragosu to myslej tak, že ten gumovej druhovýrobní hříbek je vyroben přesně ve tvaru prvovýrobního (stovkového plastového).
Ale jak je možný, že ty plastový hříbky už šly sehnat v těch šedesátejch letech, když v serii šly až na stovky? Nepopletl si to ten Tvůj známej? Blatníky se samozřejmě praventivně sundavaly a ošetřovala nelakovaná místa - to je bez pochyb, ale ten hříbek je až ze sedmdesátejch, ne? Nebo už tehdy byl k mání a dobový tuning se nakonec začal aplikovat v AZNP? To by bylo velmi zvláštní...
A na Pragosu to myslej tak, že ten gumovej druhovýrobní hříbek je vyroben přesně ve tvaru prvovýrobního (stovkového plastového).
11:45:42
02.04.2013
02.04.2013
Jozka
-> Petr98: Třeba se na tom ty dnešní laky nějak udrží, kdo ví.. Já v NE narazil na profily z jedný 67-ky - auto lakovaný jen 2x, T profily slakovaný až s tím 2nd lakem.. bych i dle toho řekl, že kdo si dlouho šetřil (=skoro každej), po koupi origo spoje vydlabal a donatřel holý plechy pod nima - takže osobně u těch T-plastů zůstanu jako u dobovýho tuningu
11:25:05
02.04.2013
02.04.2013
Petr98
-> Jozka: já osobně už jsem dva lidí ukecal. Říkal jsem jim, že když už to dělají, tak ať je to origo.... :-) sice to vypadá hrozně, ale je to originál, no :-)
11:13:56
02.04.2013
02.04.2013
Jozka
-> Petr98: Řekl bych skoro nikdo - a už vůbec nikdo to v tomhle provedení nerenovuje.. Tím se taky vyjasňuje, proč byly MB blatníky úzkoprofilovej spotřební materiál..
10:52:13
02.04.2013
02.04.2013
Petr98
-> Jozka: hodně lidí neví, co tam vlastně patří. Jde to vidět i u mnoha prodejců, kteří inzerujou hribek jako mb profil. Já to mám na 69ce tak jak píšu. Původní lak i se zastrikanymi profily. Já to vyfotim a dám to na kartu :-) jen až se dostanu ke kamarádovi do garáže, kde mi embo stojí na zimu. Má před garáži navato 80 cm sněhu, skoro až po kliku.