-> orf: Tohle bylo první dvoustopé vozidlo v rodině. Předtím pouze Ogar, Lidušku v černé pořídil děda někdy v polovině 50.let.
To by byl dobrý dárek k 80.tinám.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vše začalo jedním retro výletem a koupí škoda 100, pak již jsem jenom hledal tisícovku a po delší době se mě podařilo na jednu narazit.
Je po prvním majiteli, jak jinak starší pán z okr. Pardubice. Pán byl hodnej a dal mě plno náhradních dílů.
18.9.2011 jsem si ji po vlastní ose dovezl domů krasavici moji 210km bezproblémová jízda.
Je to ročník 1968 přesně ten mezi tip kde byl blinkr v blaťáku
číslo motoru 2561**/1 tj. 15.tá série
světlý interiér
původní lak
najeto 115000
Je po prvním majiteli, jak jinak starší pán z okr. Pardubice. Pán byl hodnej a dal mě plno náhradních dílů.
18.9.2011 jsem si ji po vlastní ose dovezl domů krasavici moji 210km bezproblémová jízda.
Je to ročník 1968 přesně ten mezi tip kde byl blinkr v blaťáku
číslo motoru 2561**/1 tj. 15.tá série
světlý interiér
původní lak
najeto 115000
orf 1000 MB - komentáře:
-> Hurdis: čau jojo ročník 1939 řízení ještě na pravo.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> orf: Vidím dobře? Liduška?
-> darklord: to se neříká, ale koupeno od překupníka takže víc jak od původního majitele(u něho mě to uteklo o 2h), ale takovej je život
-> orf: za kolik to bylo?
-> orf: právě proto má to jiný gumy kam se trubičky nedávaj..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: no na novej právě nebyly. Myslíš teda nedávat?
je pravda i ty gumy byly jiné
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> orf: ty trubičky jsou různě podle typů tlumičů... některé je mají a jiné ne, pokud tam na nových nebyli tak je tam nedávej.
tu 29-tku jsem tam trouba nedal, neb se na nové tlumiče nevlezla, tak bude třeba ji malinko pobrousit. noo hold když se člověk učí tak to trvá
tak dneska proběhla výměna všech tlumičů, byly už v žalostném stavu. Ale budu je muset asi ještě přemontovat neb u předních jsou ko držáky, takže je zakoupím a vyměním. Ale jedna podstatná věc u těch gumových vložek sem tam nedal tu rozpěrnou trubku a ta tam asi musí být co?
-> PAV-PO: písal sem ti do emailu jenom za poštovný - musíme si pomáhat néé ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> orf: diky za madlo. Kolik ti dam ?
Já také jezdim OS25, proti OR6 tam je cítit rozdíl, ale nic zásadního, akorát se na nich bojim jezdit víc než 120 aby nějaká neprdla. Už tu mam připravené dvě OS11, až seženu ještě dvě tak je taky prubnu![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> PAV-PO: I na rovným podkladu? Na MB foukám (nezatížený auto, 2 lidi a náklad skoro 0) všechno 1.7 - 1.9 - 14" diagonály, OR6/36, 13" Goodyear, Vredstein.. akorát protektory jsem některý foukal vzadu na 2.0.. A jo, když auto stojí nakřivo, na nějakým hrbolu apod., dělá to bačkoru.. Přes dvě se pak často sjíždí prostředek, neb pak je tam za jízdy možná nějakých 2.5..
Ty diagonály proti 0R6 zas takovej rozdíl nejsou, pokud nejezdíš někde po kočičích hlavách.. Ale jak psal -> j_j: - napouštět glycerínem a šetřit na srazy není špatný řešení..
Ty diagonály proti 0R6 zas takovej rozdíl nejsou, pokud nejezdíš někde po kočičích hlavách.. Ale jak psal -> j_j: - napouštět glycerínem a šetřit na srazy není špatný řešení..
-> PAV-PO: Já foukám ty OR36 na 1,8 předek a 2 zadek. A nebo zkus je nafouknout o něco víc a uvidíš![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)